6 november 2013

Bijzondere pakketjes

Vandaag deed ik een bijzonder pakketje op de post.  Een bijzonder pakketje in die zin dat het als het ware een hindernissenparcours onderging.  Het duurde even vooraleer de vraag goed en wel bij mij terecht kwam.  En eenmaal afgewerkt was er grote twijfel over de kleurtjes, maar nadat er wat staaltjes van de wolletjes werden uitgewisseld, kwam alles uiteindelijk helemaal goed.  Er was toch wel sprake van opluchting van mijn kant, nu alleen nog hopen dat de mama in kwestie ook even blij is met het resultaat.
Ook wel een bijzonder pakketje omwille van de vraag.  De mama vroeg mij voor haar pasgegeboren dochtertje een uilenmutsje te haken.  Ok, ik ben wel wat vertrouwd met het haken van mutsen ... maar ze vroeg me ook of ik wat decoratie wou haken voor de babykamer en dat was een niet zo courante vraag.



Maar zelf kreeg ik vandaag ook een bijzonder pakketje in de bus.  Even geleden won 'Edje' van Ettepet de zonen 09 wedstrijd.  Even later liet ze ons allemaal volop meegenieten van deze overwinnning !  En kijk eens hier, met als gevolg een heel bijzonder retropakketje in de brievenbus vandaag.  Blij, blij, blij !



Dikke merci 'Edje' voor deze gulle gift !  Ik vertelde je het al via mail ... het wordt nog even veilig opgeborgen, maar als er weer iets meer naaitijd vrijkomt zal het weloverwogen 'opgesoupeerd' worden ;-)




32 opmerkingen:

  1. Wow, de verzoekjes die je haakte zijn prachtig. Een supertof pakket mocht je ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende muts. Die kleuren zijn super. En de vogeltjes, hoe mooi zijn die!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die uiltjesslinger... Lóve it!
    En ja, ik zag al dat je een gelukzak was tijdens de weggeefparade van Edje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er meer en meer van overtuigd dat ik mijn haakpennen moet meepakken in april.
    Man man man, wat wil ik dit ook graag kunnen.

    Ps: het retropakket is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel als ik dit zie heb ik ook al zin om haakpennen aan te schaffen tegen april. Zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief mutsje. En die uiltjesslinger ... *smelt*!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag gedaan!! Super dat je er zo blij mee bent!!
    En wat een leuke spulletjes heb je gehaakt zeg. Ik neem geen haaknaalden mee in april, maar jawel, ik ga ook mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het over hetzelfde weekend gaat als waar ik meega, wil ik wel eens weten wie er nog mee gaat. :) Kwestie van eens op de blogs te gaan neuzen en de nu nog onbekenden al wat te leren kennen.

      Verwijderen
  8. Wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg. de uilenmuts blijft hier echt favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wauw! heel mooi gedaan!
    super toch, zo'n post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar Jo, wat schattig, die haaksels van jou!!! Je weet het hé, ik ben een grote fan van jou ;-). En heb jij geluk zeg met dat pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. maar alee dat is nu echt wel super mooie en die eentjes, man, man, super daar word ik nu blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaaw, Jo, dat mutsje... ik kan er blijven naar kijken. Echt prachtig!! Zo te zien was je even blij met je post als ik :-D Ik vond de tekening van Lola ook geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n uilenmutsje heb ik nog niet geprobeerd. Maar nu ik uw leuk exemplaar zie, ga ik er eens aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ik heb mijn haakpennen uitgeleend :-(
    Mijn mond viel open bij het zien van de uilenmuts (en de deco). Zou dat ook wel weer eens willen doen, dus een beschrijving zou welkom zijn. Alleen geen haast hoor, want ik heb er so sorry momenteel echt geen tijd voor, maar tijden kunnen veranderen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Saskia, voor het uilenmutsje gebruikte ik deze link :
      http://www.repeatcrafterme.com/2012/04/crochet-owl-hat-pattern.html?m=1
      en voor de vogeltjes deze :
      http://www.dol-op-wol.nl/patronen/vogeltjes%20aan%20een%20tak.pdf

      Verwijderen
  15. Weeral een prachtig mutske!
    ...ook die kamerdecoratie hebt ge weeral eens schitterend ge(h,m)aakt!

    En wat een fijn paketje heb je daar ontvangen....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! En wat een leuk pakketje! Gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mama en Lore zijn SUPER-BLIJ, Jo! ;-) In 't echt is het zelfs nog mooier dan op de foto's. En het mutsje past perfect! Ik stuur je wel eens wat fotootjes door. Lieve groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je om dit nog even te laten weten ! Ik heb het heel graag gehaakt ! Veel plezier met het mutsje enne ... hopelijk vinden de vogeltjes en bloemtjes een mooi plaatjes in de kinderkamer ;-)

      Verwijderen