27 november 2013

Hoog bezoek

Vandaag kreeg ik hoog bezoek van een echte letterkunstenares.  Al van toen ze mailsgewijs contact opnam met mij, bleek dat we enkele gemeenschappelijke connecties hebben.  Zoals de overtuiging dat nergens anders zo'n lekker ijs te verkrijgen is als bij St-Catherine bijvoorbeeld.
Die altijd sympathieke en attente Sarah nam eigenlijk initieel contact met me op omdat ze mijn jongens wat flockjes cadeau wou geven.  De immer sympathieke en attente Sarah dus ... er zijn wel meer mensen in blogland die dit zullen bevestigen !  En die mannen van mij zijn dan ook hun eigen koele zelve en veel meer dan een droge reactie in de nabijheid van iemand die ze nog niet kennen, komt er dan niet uit natuurlijk.  Zelf kreeg ik een vinylversie van mijn JoChapeau-logo.  Wat een verrassing !  Daar moet ik echt heel goed over nadenken waar ik dat ga bevestigen, want die zal een heel speciale plaats krijgen !
En na wat uitwisselen van gedachten, wat bijkletsen en wat passen, nam ze dit hoedje mee naar huis.  
Sarah, hopelijk heb je er veel plezier aan als het straks nog kouder wordt ...





9 opmerkingen:

  1. Heerlijk bezoek lijkt me! Sarah weet ons altijd te verrassen met haar creaties. Een toffe madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal aan de naam liggen denk ik. Ik ben ook zo. ;) Haha nee, ik moet hier niet met de eer gaan strijken. Heel tof bezoek volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij zot ding ;)
    Het was heel fijn, jammer dat tijd zo vliegt! Ik ben zot van mijn eigen Chapeau, helemaal zot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist van bij de eerste zin al over wie je het had en ik kan helemaal met je instemmen.
    Jouw hoedje is ook weer prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herfstkleur heeft dit hoedje. Mooie vorm, mooie knoop ook ;.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar hebben jullie allebei een prachtige nieuwe aanwinst dan, allebei zulke kunstenaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. idd, vanaf letterkunstenares was ik al mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben geen hoedjesmadam, maar ik begin stillekesaan toch de neiging te krijgen om ook ne keer af te komen! Wederom schoon!

    BeantwoordenVerwijderen