12 januari 2014

Syrië 12-12 : De finale

De finale na deze oproep ... en wat voor één !


Ik kan u nu al meegeven dat het resultaat op model zoveel mooier was dan op dit witte hoofd ! 
Nochtans, veel deed ik daar zelf niet voor deze keer.  Ik liet 'mijn leerlinge' zoveel mogelijk alles zelf doen, zodat het écht haar hoedje zou worden.  Ik had zelfs beter wat meer gedaan, zoals wat meer foto's trekken tussendoor ... maar ze deed dat zo goed dat ik alleen maar bewonderend kon toekijken, of haar hier een daar een extra tip meegeven.


Ze keek zelf eens rond op pinterest en liet zich inspireren door dit clochehoedje.


Het resultaat mag er zeker en vast wezen !  Wie weet probeer ik zelf ook wel eens iets in deze trant.  
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat we beiden trots waren op het resultaat.  Er liep hier iemand blijgezind buiten met haar eigen hoedje op en ik was apetrots. Ze had helemaal haar eigen gevoel gevolgd en er echt haar eigen 'ding' van gemaakt !  
Sofie, veel plezier met je nieuwe hoedje !  Het staat je echt prachtig !  En dankjewel voor de inspiratie die jij me gaf !




13 opmerkingen:

  1. Eenvoud siert of zoiets...geweldig mooi dit hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het ook heel geslaagd, de kleur is prachtig. Ik denk dat je er een partner bijhebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg en dat moet daar gezellig geweest zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hele mooi finale! En 2 tevreden mensen, meer moet dat toch niet zijn? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wist je trouwens dat je exact 100 keer de tag 'hoed' hebt gebruikt? Ik veronderstel dat het geen 100 hoeden zijn, maar vind dit toch terecht een feestelijk exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat wist ik niet ... maar dat verdient precies wel een feestje ;-)
      En hoogstwaarschijnlijk maakte ik al meer dan 100 hoeden, aangezien niet alle hoeden hier al verschenen ...

      Verwijderen