26 maart 2014

"Hieperdepiet" voor Soft Cactus : give away


De oudste zoon had eigenlijk nog een rode broek nodig voor onder zijn mooie nieuwe hemdje.  Het werd een slim fit model, de Pencil Stripe uit Homemade mini couture.


Tot zover de broek.
Ik wil het namelijk even hebben over het nijlpaard Hieperdepiet.  U raadt het al, geboren uit een restje Granny's Tiles - kleur Wicky Blue Red.  Hieperdepiet lachte me toe in dit boek.


Hieperdepiet !
Het grote stoffenfeest bij Soft Cactus komt steeds dichterbij.  Hoe toepasselijker kon Hieperdepiet zijn naam zijn ?


Maar Hieperdepiet is nog op zoek naar een vriendje.  Wil jij zijn vriendje zijn, laat dan even een reactie hieronder achter en op 15 april kiezen we er een gelukkige uit !


123 opmerkingen:

  1. Ik ben grote fan van hieperdepiet. Maar als eerste een reactie hier wegschrijven, zou dat wel geluk brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n schoontje! Die mag hier gerust komen wonen! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toertjeswalvis zkt Hieperdepietnijlpaard om samen in de zetel te knuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Die past nog wel bij de knuffelverzameling van mijn dochtertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zijn 10 kinders die wel een vriendje willen zijn voor Hieperdepiet.....en he, ik heb dat boekje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij willen hieperdepiet wel adopteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal zijn allerdikste vriendje zijn, beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een 'koddig' nijlpaardje. Zo superschattig...
    Ik heb hier drie kids die er zeker goed voor zullen zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awel Hieperdepiet zou zich in dit knuffelhuis helemaal thuis voelen!
    Een warme welkom!
    Liefs
    Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk nijlpaard in een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een cool nijlpaard zeg!
    die broek vind ik neig! die zal blinken met zijn nieuw hemdje en bijpassende broek ...supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zijn broer woont hier, maar ik heb twee kandidaat-huisdierbaasjes rondlopen en die broer voelt zich maar alleen. Dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hieperdepiep is geweldig. De deur staat hier al open voor zo een lieve vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zou een super cadeautje zijn voor mijn babysitkindje dat eindelijk een grote jongen is geworden... hij slaapt sinds kort in een groot jongensbed ipv een babybedje. Maar in dat grote bed is hij nogal eenzaam dus hij heeft ook een vriendje nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij hebben nog wel een plekje vrij voor hem naast (sch)aapje en (ko)nijntje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Axelle zou heel graag met Hieperdepiet willen spelen :) mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jutta zou wel héél graag zo'n Hieperdepiet hebben als huisdier voor haar poppen ;-). Of Warre als waaknijlpaard bij zijn bed... Of Joppe om hem te proberen omtoveren in een robot die zijn vuile sokken naar de wasmand brengt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In ons apenklasje vind hij vast héél veel vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier wonen een kleuter en een girafje en die zien zo'n Afrikaans vriendje wel zitten. Nog meer pret in het kleuterbed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is de Max, ik waag mijn kans en als ik win.. Hiepikderpietik !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Eloise zou hier zo dol op zijn, net als haar mama! Kom maar bij ons wonen vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Annelies Crommelinck27 maart 2014 om 07:02

    Noam zou heel goed voor hem zorgen en hem vele lieve zoentjes en aaitjes geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ken wel een " kleintje" die met Hieperdepiet dolblij zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik niet, maar mijn kroost wel! Ze moeten zelf maar uitmaken wie de winnaar wordt :p
    Maar dat stofje is zooooo schoon en het beest zelf is zooooo schattig, die oortjes seg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een schatje ik weer wel iemand die er heel goed voor gaat zorgen als Hiperdepiet bij hem komt wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige vriend... deze zou niet mis staan tussen de knuffels van dochterlief.... want zij is een echte dierenvriend :)
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. die zou hier super passen, vooral mijn jongste is weg van deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dat boek staat al even op mijn verlanglijst zo mooi, de nijlpaard zou een vriend kunnen zijn van mijn zoon die zondag 1 wordt, of baby nr 2 die onderweg is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aaaahhhh die is leuk! Die wil vast vriendjes worden met mijn jongste zoon in zijn spiksplinternieuwe jungle kamer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stannel vraagt Hieperdepiet om eens te komen spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn god! Zo schattig. Ik heb dat boekje ook. Moet er toch eens dringend iets uit maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo leuk! Hier zouden 2 vriendjes voor Hieperdepiet staan te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk hé, wij doen ook mee hoor! Zeker dat die hieperdepiet nog een vriendje vindt in mijn huishouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hieperdepiet is keiwelkom bij mijn kersvers metekindje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oooh ik wil zijn vriendje zijn hoor! zo'n schatje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. We hebben hier nog wel een plaatsje vrij voor zo'n lieveke.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hieperdepiet zat in het riet
    en hij liet een windje vliegen,
    Hieperdepiet zag het niet,
    maar er kwam een ruitje uit!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ola, zo'n schattig beestje, daar gaat hier thuis om gevochten worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hieperdepiet zou een geweldig cadeautje zijn voor mijn metekindje dat 1 jaar wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een nijlpaard voor mijn kleine man die drie wordt in mei en nu reeds helemaal in hieperdepiepstemming is... (kan het helpen dat zijn mama, oma en opa allemaal ergo's zijn, kwestie van collega's onder elkaar? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hieperdepiep zou hier nogal verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hieperdepiet hoera! die willen wij wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke hieperdepiet. Ik zie mij kleine meid al knuffelend rollebollen en gieren met haar misschien nieuwste vriend;-), Ik waag heel graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jippie, mijn petekindje is jarig op 16 april: hij zou heel blij zijn met dit vriendje, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oh, echt?? geef je hem weg? ik wil heel graag zijn vriendje zijn, hoewel ik denk dat aaron hem direct gaat aanslaan :-). Heel heel mooi gedaan, in dat stofje en met die rode oortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi en zeer lief beestje, dat adopteren wij hier graag. heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel fijn en knap gemaakt zeg! Mijn zoontje van 20 maanden zou hem zeker veel aaitjes en zoentjes geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een prachtig beest :) zou hier mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo'n schattig beestje! En ik kijk er ook al naar uit om die superstofkes van soft cactus eens te kunnen gebruiken ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zo'n prachtig uniek stuk als eerste knuffel voor mijn toekomstige dochter, dubbel feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zalige knuffel! Ik waag graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel mooi! Ik heb hier thuis wel een paar vriendjes voor hieperdepiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hieperdepiet is geweldig! Hij mag hier zeker komen wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Waaah !
    Onze buurjongen zijn lievelingsdier is het nijlpaard ... én die wordt binnen 2 weken voor het eerst grote broer !!
    Als dat geen mooie gelegenheid is , weet ik het ook niet meer ;-)
    Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Eigenlijk zou ik beter niet meedoen, want de halve dierentuin logeert reeds bij Arne in bed... maar ik doe het toch! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh, een nijlpaard, daar zou mijn dochter blij mee zijn! Met het risico dat ik zelf wel nog een hele dierentuin ga moeten stikken, maar kom, ik waag het erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ook ik doe graag mee.. Mooie hieperdepiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een schatje, en zo zalige foto's. Mag ik stiekem ook mee doen? Ik zoek nog een assistentje in mijn winkel :) En volgens mij kan die kei goe stofjes verkopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ha, wie wil er nu geen vriendjes worden met Hieperdepiet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Die stofjes van Soft Cactus doen je toch smelten zenne en zeker als het gebruikt wordt voor zo'n utra-mega-schattig nijlpaardje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hieperdepiet mag gerust zijn neus bij mij eens komen binnensteken :) genoeg vriendjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh, helemaal in de kleurencombi van de suikerbonen en geboortekaartje, dat kan toch geen toeval zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. 71 reacties heb je al.... Maar ik doe toch gewoon mee, het is een dot!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hier zou Yane helemaal happy mee zijn, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Zo schattig! Die willen we wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. hierdepiep, kom je bij ons of kom je niet ??

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een lieverd! Daar is hier zeker een plaatsje voor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oooh daar zou mijn kleine meid heel erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh ja, ik wil zijn vriendje zijn en beloof plechtig dat ik hem niet zal opeten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hieperdepiet is hier ook welkom!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hieperdepiet is meer dan welkom, wat een prachtexemplaar!!!!
    Ga duimen draaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuk! Daar zou mijn pasgeboren dochtertje vast heel blij mee zijn... Oeps haar grote zus ook denk ik hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  73. hieperdepiet is een hartendief! Ik vrees dat hij mij weer op kosten jaagt... nog maar weer eens een naaiboek bij, terwijl ik me gisteren had voorgenomen om minstens een maand geen boek meer aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een schatje! Dat vriendje mag gerust bij ons komen hoor, voor ons kleine vriendje of vriendinnetje dat nog lekker ronddobbert in m'n buik...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Liesbeth Dufoor28 maart 2014 om 10:59

    Wat een schatje.
    Na 3 Tante Hilde- poppen en bijpassende garderobe, heb ik eventjes een knuffel-maak-pauze ingelast. Maar er eentje winnen is natuurlijk nog iets anders.
    Bij deze is Hieperdepiet van harte welkom bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. zoveel reacties! Maar wie niet waagt, niet wint.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. het is woensdag al gezegd door zoonlief of dochterlief dat ze ook wel zo een knuffel willen... Dus bij deze dingen we toch mee :) groetjes tinneke (de buuvrouw van naomi)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mijn kleine dierenvriend zou heeeeeeel blij zijn met Hieperdepiet!!
    Onze familie wil hem heel graag adopteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. O, wij hebben hier een roze vilten Hipollyt die er van modelletje precies dezelfde uitziet als Hieperdepiet. Dus lieve Hieperdepiet, Hipollyt zou jou dolgraag als vriendje willen hebben.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh wat lief!
    ik heb hier echte knuffelkindjes in huis, dus hij zou hier goed verzorgd worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Graag win ik hieperdepiet. De bestemming? Een nichtje is in verwachting van haar tweede kleine spruit. Altijd leuk om als cadeautje te geven.
    Diane Wuyts

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Héél schoon. Kan zo al een pak bestemmingen verzinnen: doop van m'n metekindje binnenkort, verjaardag nichtje, voor Lieveke haar eerste communie,...
    Maar eigenlijk wil ik hem doodgewoon vooral voor mezelf!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik wil heel graag dikke vrienden zijn met Hieperdepiet !

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Voor knuffels zijn we altijd te vinden ! Vriendjes zat hier !

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hieperdepiet is ook hier zeer welkom! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Die stof steekt al een tijdje mijn ogen uit en in afwachting tot die eindelijk op de markt is, wil ik Hieperdepieptke graag verwelkomen! Ik ken hier twee dollekes die hem graag voor altijd in hun armen zullen sluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een originele knuffel, in een mooi stofje is hier zeker welkom. Eens een nijlpaard ipv konijn, beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Liefste nijlpaard Hieperdepiet,
    Een diertje zoals jou, misstaat hier niet!
    Dus hopelijk krijg ik jou CADEAU,
    Dankzij m’n vrienden van
    JOCHAPEAU!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Zo'n mooi nijlpaard, wie wil dat niet in huis....dus kom maar af, altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ha, in Steppes bed is er nog net een plaatsje naast koeboe, grote Beer, Georgeske, kroko, luipaardje en de rest van de beestenboel. Een beetje druk, maar heel gezellig. En overdag verhuist de ganse boel mee naar beneden om te spelen. En als Steppe naar school is, zorgt grote beer voor alle knuffels. Dus, als Hieperdepiet houdt van een beetje drukte en veel vriendjes, kan hij hier een warme thuis vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. O, zo leuk dat nijlpaardje :D dat mag in mijn zoontje zen bedje terrecht komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Zo'n prachtig nijlpaardje … helemaal op het lijf van mijn zoontje geschreven … ziet er lief uit, maar gevaarlijk diertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Is een vriendinnetje ook goed? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Dit zou pas een origineel geboortecadeautje zijn voor mijn nieuw neefje aka metekind!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Suzanne Janssen2 april 2014 om 10:53

    Met mijn dikke buik schiet het naaien niet meer op (mijn armen worden te kort?) dus het lukt me niet meer om zelf zo'n mooie knuffel te maken. De kleine jongen zou er over een paar weken heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een schattig knuffeltje. Hier nog helemaal geen dikke buik, maar wel een ieniemieniebaby'tje in de buik. Dus dat zou hier ook heel welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wij hebben hier een oerwoudbed vol met vriendjes voor Hieperdepiet! Wees welkom op 128!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Met 3 kindjes in huis zou dit überschattig knuffeltje hier een warme thuis vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ooh, die is supermooi, zou goed passen in mijn nieuwe kamer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hij is hier heel welkom, linne en marie, onze dochtertjes, zullen hem in de watten leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een leuke knuffel is dat zeg.Die zou hier wel een plaatsje vinden.Binnenkort een baby bij in de familie en als die komt slapen ligt wie weet deze knuffel al klaar: hieperdepiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik denk dat mijn neefje daar heel gelukkig mee zou zijn! Zo een mooike!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hieperdepiet is heel welkom om bij ons te komen wonen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Maar wat zou Hieperdepiet prachtig passen in onze living waar Iedereen hem kan zien! ( en jaloers zijn...) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Mijn zoontje gaat volgende maand voor het eerst een nachtje kamperen in school, hij zou wel kunnen pronken met deze wel heel mooie knuffel!!!! (zou ik toch veel liever meegeven dan die lelijke bruine beer... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ooh super mooi! Het zou een goede vriend kunnen zijn voor m'n eerste kindje die er binnen 3 maandjes is! Een perfect knuffeltje hadden we nog niet gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. wat een ongelooflijk leuk nijlpaard :D

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Aangezien het me niet lukt te reageren via de blog, wens ik hier te laten weten dat er hier een kleine kapoen woont die deze knapperd wel eens op zijn pretraket wil zetten... Dus wij dingen graag mee ;-) Karen Velter

    BeantwoordenVerwijderen