9 maart 2014

Soms ...

... ga ik heel graag in op een swap-vraag.  Soms omdat ik dan iets heel mooi in de plaats krijg.  Soms omdat ik iemand sympathiek vind.  Soms omdat beiden van toepassing zijn.
Toen Onar Originals mij de vraag stelde of ik geen swapje met haar wou aangaan, gaf ik haar mee dat ze even geduld moest oefenen.  Najaar 2013 was zo druk, eerst afwerken en dan swappen was mijn motto toen.  Dat ik haar originele fijne illustraties prachtig vond, dat stond vast.
Zo geschiedde dat ik ergens eind januari opnieuw contact met haar opnam.  Na wat over en weer gemail en heel wat vragen (aah ja, ik wou wel dat het hoedje dat ze graag wou echt helemaal haar ding werd), wist ik wat me te doen stond.  Net voor de krokusvakantie vertrok hier dan ook een vilten hoedje op de post.  Maar net voor de krokusvakantie kreeg ook ik een heus pakket toegestuurd !  Het toeval wil dat ik die avond niet meer naar huis kwam en na het werk meteen een weekje skiën in het vooruitzicht had.  Gelukkig had ik een zoon die meteen na thuiskomst van school een heus fotoverslag vastlegde !  Zesenzeventig foto's trok hij van het pakket !  Zo'n 60tal van de verpakking en de rest van de inhoud.  Eens van links, eens van rechts, eens van dichterbij, eens van verderaf en dit verschillende keren herhaald.  Schitterend gewoonweg !


Deze grote (formaat 30/43,5 cm !) verjaardagskalender behoorde tot de inhoud.  Een verjaardagskalender hebben we hier nog niet in huis en krijgt straks een heel speciaal plaatsje.  Maar omdat ik Onar Originals liet weten dat we ook de duikboot zo grappig vonden, kregen we deze illustratie in A4-formaat toegestuurd met nog enkele kaartjes erbovenop.  We werden echt verwend !


Neem zeker eens een kijkje op haar blog, of op de links naar de verschillende webshopsOnar Originals heeft nog zoveel meer moois te bieden !
Lieve,  heel veel plezier met jouw hoedje en dikke merci voor de originele swap !






7 opmerkingen:

  1. schoon hoedje.... en ik zal zeker eens gaan piepen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) het schoonste hoedje van de wereld. Als het hier nu geen 20 graden was, dan liep ik er de hele dag mee rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap! Mooie dingen zeg. kinderen en een fototoestel; het leverde ook hier al hilarische momenten op ;-)
    Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een swapvraag...... Ik wist van het hele bestaan niet af. Dat opent perspectief!!!!! @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke swap, en fijn om zo originele en mooie creaties te ontvangen die je zelf niet maakt. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen