23 april 2014

Bloemen, zacht en zalig

Toen Nele van spiegelstiksels deze gastpost verzorgde, twijfelde ik veel te lang.  Ik hoefde mezelf er niet van te overtuigen dat ik dit een prachtig stofje vond, maar wanneer zou ik dat in godsnaam verwerkt krijgen ?  Weer een stofje bij op de hoge stapel ... en toen was ik te laat.  Uitverkocht.


Gelukkig was het maar voor even.  Toen Georgette aankondigde dat er een nieuwe voorraad was, werd hier niet meer getwijfeld. 



En zie, ik ben superblij met mijn nieuwe zalige rok !



42 opmerkingen:

  1. en wat een leuke schoenen!! je rokje is toppie en als voordeel je kan er kweetniet hoeveel kleuren op combineren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige schoenen! En dat stofje, zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai nog nie! Helemaal assorti ook bij je schoenen (mooi!) en zelfs je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rokje en al even mooie schoenen;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie rok! Ik heb dat zalige stofje hier ook nog in de kast liggen. Nu heb ik nieuwe inspiratie om het te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de combi: de stof en de schoenen... to die for! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. da zal wel zijn da ge kontent zijt! schoon jo(h) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan het geloven, zo mooi! En ik sluit me aan bij de fans van je schoenen, die zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Hier liggen ook nog 2 stofjes klaar voor een "mamarokje". Nu de tijd nog vinden euh maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie rok! En wat een prachtige schoenen! Niemand durft precies vragen van welk merk ze zijn, maar ik wel ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, daarvoor ben ik wel eens moeten gaan kijken hoor (euhm) : Zinda. Was een cadeautje aan mezelf vorige zomer ;-)

      Verwijderen
  11. Ziet er inderdaad zalig uit! Knappe outfit! Laat die zon maar hard schijnen de komende weken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal wel, zo mooi en de shoes.... i love them too ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De schoenen zeggen me niets, in tegenstelling tot vele anderen hierboven :-) . Geef mij maar plat. Maar die rok! Dat is een wondertje. Zo mooi! En hij staat je beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik meer dan 2 km moet stappen, mij ook niet hoor ! :-)

      Verwijderen
  14. Gewoonweg een plaatje, alles maar zeker ook de rok! @

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe tof! Zowel de rok als de schoenen ;-) Maar ik ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oké, als ik dat hier allemaal lees, heb ik niets nieuws te melden ;)
    Ik sluit me dus aan... <3 dat rokje, die schoenen! Ge ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad een heel mooi stofje en je hebt dat super verwerkt tot een heel fleurige rok!
    Ja en die schoenen..... die zijn ook gewoon TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jep, prachtig gewoon! En die schoenen zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. inderdaad, prachtige stof. je rok is prachtig geworden.

    o, en leuke schoenen ook, he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Meer woorden moeten we daar niet aan vuil maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very impressed!
    Ik denk dat dit rokje nooit meer weg gaat uit je garderobe.
    En ja, ik ben ook een hevige fan van deze prachtige schoenen, alleen zou ik deze jammegenoeg geen 10' aan mijn voeten kunnen houden :-(
    Wat mij ook heel gelukkig stemt, jouw projectje voor jezelf te mogen bewonderen (weet je nog; 'en wij dan?'), ik zie alleen maar heel schoon foto's! Doordoen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik beaam elke reactie hierboven: schoon schoon schoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. topoutfit met die schoenen erbij! you rock!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik val misschien in herhaling maar die rok en die schoenen zijn echt top!!!! Ik krijg direct zo een gevoel van IK WIL DAT OOK!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik voel zo de lente! Mooooooooooooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie rok ! Fleurig, maar persoonlijk zou ik gaan voor een lengte tot boven de knie ! You've got great legs, show them !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Volgende keer niet meer zo lang twijfelen hoor, het is inderdaad een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. maar gij lijkt dus HELEMAAL niet op de profielfoto zenne...ik zit er al een uur op te pieren en ik herken u zelfs niet!

    BeantwoordenVerwijderen