19 april 2014

Een Lua voor Bas

Toen An van StraightGrain een oproep lanceerde om een slaapzakpatroon te testen, werd hier niet getwijfeld.  Het was pas nadien dat ik mijn schoonzus vroeg of ze niet een passend slaapzakje wou voor Bas. Het kind is ondertussen immers 6 maanden en kan nog altijd minstens twee keer in zijn reuzegrote slaapzak.  Toen we als tester uitgekozen werden, was de vreugde nog groter natuurlijk.


Ik koos voor de maat 6-12 maand en wou een zomerse versie met badstof binnenin.  Een reservebadlaken werd verknipt.  Bovendien had ik nog wat lichtgevende astronauten liggen, wat extra licht in de kinderkamer voor het slapengaan kan nooit kwaad, he.  Deze slaapzak sluit bovenaan met kamsnaps in de ideale passende kleur (pas op, dit wordt afgeraden in het patroon, goed bevestigde knopen zijn veiliger voor mini's) en een blinde rits aan de zijkant.


Een extra golfje paspel, altijd heel leuk !  Maar in een testversie concentreren we ons eens niet op doorlopende patronen ;-).

Het patroontje is hier te koop.
Slaap zacht, lieve Bas ...




24 opmerkingen:

  1. Super mooi ! Dat astronautenstofje is echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das ook een leuke versie geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had deze al opgemerkt bij de voorstelling, ik vind dit stofje echt heel gepast voor een jongensslaapzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is stoer! Bas zal heerlijk slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou jou ook meteen en erg graag als 'tester' uitnodigen!!! Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap :) ik was ook mega content dat ik mocht testen :) en van dat doorlopen... valt niet eens op als je het niet gezegd had ;) ik had hetzelfde voor ;) maar idd bij een testversie maakt dat zoveel niet uit en volgens mij gaat dat klein mannetje perfect slapen... welk kindje heeft nu het voorrecht om in een lichtgevende slaapzak te slapen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, daarmee is Bas vast meteen de coolste babyjongen in zijn buurt en ver daarbuiten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wou nog zeggen: oneindig ver en verder!

      Verwijderen
  8. Prachtig,dat stofje is zooooo mooi! Een echte stoere jongensslaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super ... ik keek al uit naar de jouwe. de mijne is voor morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook een hele mooie! Geeft "licht in het donker" dit stofje, toch? Morgen die van mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat is er echt eentje voor zo'n stoere babyman!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met dat stofje wordt hij zelfs met paspel heel jongensachtig en stoer, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what an amazing fabric! super cool!

    BeantwoordenVerwijderen