29 april 2014

Feesten in Soft Cactus

Samen gaan ze naar één feest.  Alle drie in hun eigen Soft Cactus hemd. Op bestelling maakte ik drie hemden voor drie broers.  Voor elk iets anders, maar toch weer gelijkaardig. 


Telkens met lange mouwen en paspel aan het borstzakje en de rugpas.  Maar dat kan u niet zien natuurlijk, de deadline was nogal krap tussen levering van de stof en het feest waardoor er weinig tijd overbleef voor foto's.  Maar het is absoluut een verhaal met een happy end !
En nog eventjes van klein naar groot, telkens uit de Ottobre 4/2010 in maatje 116, 128 en 140 met verlengde mouwen.






Hebben jullie al eens de fotootjes bekeken bij de stoffen van Soft Cactus.  Qua inspiratiebron konden ze deze keer echt wel tellen.

43 opmerkingen:

  1. 3 x mooi. De foto's zijn inderdaad inspirerend, een jurk en vooral die rode 'carpenter' staan op mijn lijstje.

    Jurkenenshirtjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De broers en hun ouders zullen wel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!
    En inderdaad stofjes die ook voor jongens kunnen, die vind je niet zoveel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o super, die broertjes gaan nogal complimenten gekregen hebben op dat feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja amai; daar zullen ze blij mee zijn, ik ben toch jaloers ik zal straks is naar de winkel hollen..............
    super mooie die hemdjes
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Ik ben fan!
    Soft Cactus heb ik hier ook liggen, mooie zachte stof.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjiek, zeker zo drie op een rijtje! Knap werk weeral!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en dat mijn jongens gaan blinken morgen ;-)
    Dank Jo voor deze unieke hemdjes, voor de super-de-luxe service, ... dank oma Mieke voor de tip & de organisatie.
    Deze mama is very HAPPY ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn ! Ik nomineer jou tot de fijnste reactie ! Dankjewel voor het vertrouwen !

      Verwijderen
  9. Grappig, ik dacht even dat het hemdje dat ik in het weekend voor Matteo maakte op jouw blog terecht gekomen was! De blauwe versie met rode paspel hangt hier ook, alleen zitten er bij ons rode kamsnaps in ;-). Ten gepaste tijde zie je het nog wel op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook wel nog deze stofjes liggen voor iets voor de eigen jongens hoor ;-)

      Verwijderen
  10. Alsof je hemden kan toveren... Zo vaak, zoveel, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whoeee, gij zit echt in hemdjesmodus... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaar dat ik na twee extra hemden afgelopen weekend even een pauze wou inlassen ;-) Maar gisteren bestelde ik weer 2 nieuwe hemdjes/bloezenstofjes ...

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige hemdjes! Die broertjes zullen stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weeral supermooi! Maar dat was te verwachten met uw talenten!! Die broers gaan stralen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan Soft Cactus : om deze reden zat ik dringend te wachten op jouw prachtige stofjes !
      3 van mijn lieve stoere sloebers in een hemd van Softcactus stofjes .....de oma blinkt ook hoor .en dat van de hand van Jo !Kan niet stuk hé ...

      Verwijderen