3 april 2014

Omgekeerde auto's

Vorige winter maakte ik voor de jongste zoon een autobroek, gevoerd met fleece.  Een felgegeerde broek met de koude winter die we toen hadden. Afgelopen winter werd het een broek die onder de noemer 'KSJ-broek' viel, inclusief opgelapte flockknieën.  Na een weekend ravotten blijft er nu nog dit van over.

Dit om te zeggen dat ik wel wist dat eenzelfde slimfit autoversie als hier hem wel zou bevallen.  De jongste zoon is daar nog altijd heel erg voor te vinden en zolang het onder de noemer vrijetijdsbroek valt ... geef ik hem graag zijn zin.


Maar misschien heeft u vandaag geen zin om uw scherm te draaien.





16 opmerkingen:

  1. Het leven vanuit verschillende perspectieven bekijken ... levert vaak nieuwe inzichten op ;-))) alle filosofische gekheid op een stokje; Super coole broek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) met zo'n broekje aan durf ik ook op mijn hoofd te gaan staan! ( eerst even langs de kiné gaan dan) en moest zo lachen met je blogpost. Geestig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!! Hopelijk ondergaat de nieuwe broek niet te vlug hetzelfde lot. Ravottende jongens he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer! Dat wordt ongetwijfeld een nieuwe favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kleur :) Per ongeluk ondersteboven geknipt? ik heb dat al veeeeeeel voor gehad :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt wel een beetje zo he, maar het is dus stof die je perfect in de twee richtingen zou kunnen knippen, ongeveer de helft van de auto's staat in de ene richting en de andere helft in de andere richting.

      Verwijderen
  6. De handstandpose, volgens mij is dat eigen aan jongens van die leeftijd ;) Een autobroek daarentegen, dat krijg ik Ilias niet meer aangesmeerd. Hoe schoon de deze ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super toffe foto's! Jammer van de kapotte broek, hopelijk gaat deze nieuwe een tijdje langer mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Coole broek! Ik denk (weet zeker!) dat die hier ook wel in de smaak zou vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haa, kapotte knieën, dat kennen we! Hier liggen zo een paar broeken klaar om short te worden...
    De nieuwe autobroek mag er ook zijn! Heel leuke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie broek, het ravotten kan weer naar hogere snelheden gevoerd worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Energieke sportieve zonen in een schoon broek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waarom ook niet? zoland de kids het maar leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof! Hopelijk komen er niet zo snel gaten in.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk die broek en die ziet er zoooo comfortabel uit ... ik zou ze zo aantrekken

    BeantwoordenVerwijderen