9 april 2014

Sporty Pim - vervolg

De Pim werd nog eens boven gehaald,  "want straks start de tennisles opnieuw en die tennisballen passen zo goed in die zakken" of "dat is echt zo'n zalige short om te volleyballen" of nog "ik wil er ook om in te spelen voor deze zomer!".  Dit zijn de enige redenen die ik mij voorlopig kan herinneren.  De zoon vindt elke reden bijna goed genoeg om zijn 'sporty Pim' boven te halen en fietste zelfs afgelopen winter in (zo goed als) blote billen richting sporthal.



Twee nieuwe Pims krijgt hij.  Uit twee restjes tricot.  Nog sneller ineen gestoken dan de vorige keer.    Af en toe eens een projectje waar we ons snel van af maken kan geen kwaad he.




23 opmerkingen:

  1. Lekker retro modelleke is die Pim, de tweede short is het helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn wel schoontjes zulle! leuke stofjes! is dat nt wat kort als gewoon schoortje? ik weet nt of leon daarmee of straat zou willen... lijkt me eerder tof als zwemshortje? of kan dat niet? zou ik het daarvoor kunnen gebruiken denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oudste zoon hier vindt deze shorts helemaal de max. De jongste zoon denkt er nog niet aan om met zo'n korte short rond te lopen. Hij wil er eventueel wel eentje met verlengde 'benen' in spannende lycra ! Tja ... ze hebben elk hun eigen wil, hoor.

      Verwijderen
    2. Het patroon voorziet ook uitleg bij een zwembroekversie MissLizz.

      Verwijderen
  3. Haha, zo zalig die commentaren van de zoon. Dan kan je idd niet anders dan nog een serietje te maken. IK vind beide, alhoewel compleet anders, even mooi! Toffe stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie exemplaren maar ik krijg al kiekevel bij de gedachte aan dat shortje, blote willen, winter en fiets in 1 zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel, ik ben fan, en je stofjeskeuze is prachtig! Alleen weet ik ook niet of mijn jongens hier met zo'n blote billen willen lopen (en al zeker niet met spannende langere benen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben helemaal fan! Prachtige stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh keiharde fan van de stofjes! En zoveel voldoening dat dat geeft om te lezen dat de zonen zelf het zo'n aangename kledingstukken vinden. <3 Pim!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geluk dat die oudste zo graag shortjes draagt! Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is de Pim er ook voor volwassenen want speel ook volleybal :-)
    Heb je trouwens genomineerd, meer uitleg op mijn blog:
    http://mizolilie.blogspot.be/2014/04/whoehoe-een-award.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, nu nog niet ... maar wie weet, ooit ...

      Verwijderen
  10. Dat zijn mooie shorts! Echt een heel goede stoffenkeuze voor de Pim!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk en blijkbaar heel erg handig bevonden door de zoon ...:-)

    BeantwoordenVerwijderen