25 mei 2014

Hun grote dag

Broer en zus hadden het geluk dat ze samen hun eerste communie mochten vieren en vandaag was hun grote dag. Speciaal voor deze dag maakte ik een hoedje voor zus en een pet voor broer.


Voor zus wou mama graag een muntgroen clochehoedje, helemaal in de kleur van haar giletje.  Het goudkleurige lederen bloemetje komt terug in de schoenen.
 


Voor broer werd een pet op maat gemaakt.  Ook hier komen de strepen bovenop allemaal terug in zijn feestoutfit.




Het hoedje en de pet gingen hier al even geleden de deur uit, maar ik weet zeker dat deze stralende kinderen met het prachtige weer zeker en vast genoten zullen hebben op hun grote dag.



25 opmerkingen:

  1. Wa een klak seg mannenlief ik verliefd op seg. En het hoedje in zalege kleuren! Chapeau chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Ben al benieuwd naar jouw volgende creatie ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Benieuwd naar het volledige plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zeer mooi hoedje!!
    Ook de pet vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig! Dat wordt een grote dag in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik <3 de pet. Zie ze hier al alle drie assorti samen op stap gaan. Of mss zelf alle 4? In het groot zal dat ook wel mooi zijn zeker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Dat zijn een heel erg chique hoed en pet. Ze zullen er wel de show mee gestolen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kindjes zullen wel de show gestolen hebben, zo mooi en origineel!
    Die schoentjes waren perfect voor de outfit bij onze dochter, alleen doet onze communicant haar communie op een maatje 34, deze kon je maar krijgen tot 32 ... Gelukkig toch nog onverwachts helemaal mijn goesting gevonden in een collectie dat dan maar weer startte vanaf 33.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is heel mooi zeg. die pet vind ik een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe doe je het, zo perfectionistisch afgewerkt!
    Chique hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi, wat zullen ze er stralend uit hebben gezien ;)

    BeantwoordenVerwijderen