4 mei 2014

Na de auto 's : vliegtuigen en fietsen

Het begint zo langzamerhand korte-broeken-weer te worden, wat bij de jongste de vraag deed rijzen naar een gelijkaardige versie als hier.  Hij koos zelf (onder andere) vliegtuigen uit bij MondaysMilk, waarna we de keuze ook overlieten aan de oudste zoon die voor fietsen ging.


Aangezien korte broeken hier telkens jaren blijven meegaan, tekende ik zelfs geen nieuw patroon uit.  Het werd dus een exacte kopie.  Zonder tailleband kwamen ze mee van op wijvenweekend, maar nu dus afgewerkt.


De jongste zoon had geen zin in poseren.  Dus hingen we zijn versie dan maar gewoon aan de muur.




23 opmerkingen:

  1. die zijn gewoon TOP! die stoffen zijn ook leuk gekozen. Mijn volgend projectje is ook een korte broek. Maar nu is het weer werk week dus dat kan even duren voor ik eraan begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de fietsen liggen hier klaar voor een tas, als broek zijn ze ook niet mis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die stoffen maken de broeken wel echt heel origineel ( en je hebt dezelfde smaak als wij... Cfr. ons boek :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt waar, ge bewijst elke keer weer dat het niet moeilijk is om voor jongens leuke dingen te maken. Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'Cool' hoor. Staat erg leuk in combinatie met de blauwe sterrenstof. Ook zelfgemaakt neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ze zijn weeral gekleed se, leuke shorten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk! short nummer 2 staat hier ook op de to do lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ikhad eerst gelezen: had geen zin in poseren dus hingen we hem maar aan de muur ;-)
    tof model! meer moet dat voor die gasten idd niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Heel lang geleden had ik als kind ook een korte broek met fietsen erop, ik word er haast nostalgisch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi :) wel fijn met die figuren op :) en de laatste foto is best grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon! Je brengt me op gedachten - zoekt het patroon eens op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens een goed idee, alle vervoermiddelen op hun kleding ;-)
    Ze zullen er wel blij mee zijn, met hun originele broeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Top! Jij maakt toch altijd coole jongensstuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel tof en leuk stof... zou ik zelf ook nog aandoen (in erg korte versie dan :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had deze post bijna gemist :-)
    Tof zeg! Grappig, ook hier geraakte Matteo niet uit zijn shorts gegroeid. Hij draagt er zelfs al eentje van toen hij 2 was, zijn lievelingsshort is ondertussen zijn turnbroekje geworden. Maar nu ben ik er een paar grondig beu gezien, laten verdwijnen en nieuwe ... ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt! Hier staan ze ook op de planning, maar helaas is mijn planning wat groot - licht uitgedrukt - ;-)
    Toffe kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie shorts!

    *zet een nieuwe webshop op haar lijstje*

    BeantwoordenVerwijderen