21 mei 2014

Stoere trui met capuchon, nummer 2

Als zijn broer zo'n trui krijgt terwijl hij is op zeeklas is, dan zorgen we er toch gewoon voor dat er ook één klaar ligt voor hem bij thuiskomst.



Doodop was hij bij thuiskomst.  Zelfs na een lange nacht slaap - toch voor zijn doen - stemde hij er bovendien mee in om een middagtukje te doen.  Het is hem vergeven dat hij passen en poseren even absoluut niet zag zitten.  In de vermoeide ogen was te lezen dat het goed was ...  


Zijn broer koos in zijn plaats de passende tricot uit, ooit ook al eens hier gebruikt.


Stof : gebreide katoenen tricot van bij In den beer, streepjestricot van bij De Stoffenkamer




24 opmerkingen:

  1. Weer een schone versie rijker, en by the way schoon mutsjes maakt gij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg! Waar haalde je die gebreide stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schone kleurencombi, daar gaat hij nog veel geniet van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige trui ! Leuke combinatie met de tricot !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onmiskenbaar een Jo Chapeau trui. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere trui, inderdaad! Als hij zijn ogen weer open krijgt, zal hij er wel heel blij mee zijn.
    Proficiat!
    En als ik eens de stoere toer op wil, dan weet ik je te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet ik ook dringend leren want ik denk dat ik er zo aan de lopende band zou kunnen maken voor de oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow. Jij bent superstoer bezig! Zo Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai zo snel! Dat boek is pas uit! (Is het de moeite voor een meisje-mama?) Super schoon zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, er staan heel wat stoere meisjeskledij in ! Kijk maar eens naar de foto's bij Remi & Henri op FB

      Verwijderen
  10. Gij zijt een straffe madam, Jo! Zo een tempo...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. had ik nu maar stoere zonen hé ....schoooooonnn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ge zit precies in een ongelooflijk hoge versnelling hé, maar wat een resultaten! Doe maar even verder zou ik zo zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie stoere trui. De gebreide stof vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoer...kei mooi met die gebreide stof ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. moh zo tof alweer! en ochottekes zo moe! das toch afzien eh, zo jong zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! En ook het eerste exemplaar bevalt me super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige trui! Die stof en die rekker onderaan maken hem helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen