27 juni 2014

(Ida II) x 2

Twee identieke tassen voor twee verschillende juffen, die elk met hun eigen aanpak het beste in mijn beide jongens naar boven brachten.  Op mijn persoonlijke manier zei ik dankuwel voor het afgelopen mooie schooljaar.  Zelf deden de jongens dit op een eigenhandig geschreven bijgevoegd kaartje.



Voorlopig voorzien van wat ontspanningslectuur.  Na een deugddoende vakantie kunnen ze er de 'te verbeteren toetsen' in meesleuren.


De buitenstof is één van mijn persoonlijke favorietjes van hier.  Passende binnenvoering, rits en tassenband haalde ik bij De Stoffenkamer, waar me via via werd ingefluisterd dat ik om de hoek bij Leder Reyne terecht kon voor de 'metalen tassenfournituren'.



36 opmerkingen:

  1. Heel mooie tassen. Daar kunnen die juffen mee pronken. Fijne vakantie voor de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yo, is dat te doen? ik zou nog een cadeau voor zondag voor een meisje die graag op kamp gaat maar de grote wiske daarvoor is mijn tassenband nog onderweg. kan deze ook mee op dans-les? karoline.deridder@telenet.be
    by the way, wondermooiiiiii en zo een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeg, als dat geen super cadeau is, volgens mij zijn alle andere juffen stiekem aan het hopen dat ze volgend schooljaar u zonen in hun klas hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en daarbovenop ook nog eens super handig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeee zo schoon zeg!!! Dat stofje heb ik hier gisteren gebruikt voor boekenhoesjes!! Schoon, idd!!
    Héél knap gedaan, Ida II wordt hierbij ook op mijn lijstje gezet!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi! Die staat hier ook nog op het te-naaien-lijstje, met wat aanpassingen zodat hij als babytas gebruikt kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty's! Dikke gelukzakken, die juffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Wat een chique cadeau voor de juffen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zonde dat ik geen juf ben... van u kinders dan he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat zullen daar twee gelukkige juffen zijn! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een fantastisch mooie tassen. U kunt ook alles !!!! @

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Magnifiek in die knappe stoffen! En da's duidelijk een dikke dank-je-wel met zo'n mooie tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw! Jouw zonen mogen volgend jaar bij mij in de klas zitten, ik neem er met plezier het verbeterwerk bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nu eens een heel mooi en groot juffencadeau! Die zullen niet weten wat hen overkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi zijn ze die tassen zeg, die stof is ook top ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tassen! Die juffen hebben geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een knappe kado,s seg, en dat ziet er bij jou altijd zo onberispelijk netjes uit he

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :) daar heb je er twee gelukkig gemaakt. Hoe mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amai, dat zijn nogal serieuze kado's zeg die daar bij jullie worden gegeven! Wel heeeel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend! Twee knappe staaltjes vakmanschap. Die leerkrachten boffen maar met zo'n cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, die leerkrachten gaan zo blij zijn! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super knap cadeau,daar gaan die juffen jaren geniet van hebben. De zonen zijn al groot, maar die mochten ook bij mij in de klas hoor hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastisch! Bij jouw kids zou ik ook wel les willen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een klassetassen! Die juffen worden hier erg verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, zo schoon weeral. Je zou er bijna juf voor willen worden. Maar je hebt gelijk, juffen en ook meesters verdienen het om eens verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi! Juffen vast erg blij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo prachtig mooi! Die boffen maar met zo'n tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeg zo'n tas zou ik ook wel willen.Welk patroon heb je gebruikt of zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is de Ida II uit het boek 'Mijn tas' van Elisanna en Fynn.

      Verwijderen
    2. Ik heb de mijne ook klaar! ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

      Verwijderen
  29. Their teachers will be thrilled! Such thoughtful gifts!!

    BeantwoordenVerwijderen