30 juni 2014

Vriendenbezoekje

En toevallig kende ik de maten van de man des huizes.  Toevallig ontwierp hij ook mijn JoChapeau-logo ... en dan heeft hij gewoon een streepje voor.  Punt.




Nog enkele toevallligheden nodig ?  Hij houdt van retroprintjes, van de uitgesproken retrokraag en af en toe kon ik hem al eens gadeslaan in zijn eerdere hemdjes.  Ik wist perfect waar ik wou aanpassen door de zijnaad wat te hertekenen en rugnepen eraan toe te voegen.


Ik gebruike deze keer een ultralicht katoentje van Froy en Dind van bij Liesellove en combineerde dat met een groen lintje en groene knoopjes.



25 opmerkingen:

  1. Knap! Ik denk dat jullie daar meer zullen geïnviteerd worden hoor! Zo kan hij zijn collectie blijven aanvullen met pareltjes hé. En valt die ontwerper niet te overtuigen voor een fotoshoot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer top! leuke details in het knopenpad! En dat blauwe stofje met die groene accentjes = af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm getting seriously addicted to seeing your bottum ups! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat kon geen betere combinatie zijn, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een man met smaak en jij hebt hem het perfecte kado gegeven, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi en die dient eens verwend te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zaterdag. Bij ons thuis. Met een hemdje? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gij zijt daar zo ne krak in he, stofkes uitkiezen voor mannenhemden. Wat een prachtexemplaar alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een schoontje! Ik bestelde dat stofje in tricot. Prachtig vind ik het: zo lekker fris. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt mega fan van jouw hemdjes! Altijd zo piekfijn afgewerkt en stofjes zo goed gekozen. Het is weer een top exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gij zijt echt dé 'hemden ster'!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schoon hé die froy&dind stofjes, heb er gisteren ook besteld :) Super leuk zomer hemd!

    BeantwoordenVerwijderen