13 juli 2014

In love with Leonie

Al van toen ik haar versie zag.  Dus kocht ik op tijd de nodige fournituren. En stak met een couponrestje Atelier Brunette van De Stoffenkamer deze zalige Leonie uit 'Mijn Tas' in elkaar.



Maar daarmee hield de verwennerij niet op, want afgelopen week werd ik ook heel erg verwend door vervlogen dagen.  Er was hier eentje heel blij toen ze dit te lezen kreeg.  


Dit zelf ontworpen kaartenhoesje (ja, ik moet eerlijk toegeven dat wij hier geen paspoorten hebben, maar allerlei andere kaarten hebben we hier wel in overvloed ... en ze kunnen er allemaal perfect in !) is er echt eentje dat ik zal koesteren !





31 opmerkingen:

  1. schoontje! (allez, ik moet er schoontjes van maken, maar dat klinkt niet zo ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas in een zalig stofje! Die Atelier Brunetjes zijn echt de moeite hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon. Heb dat stofje in oker. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leonie ... Zo mooi. Ik denk dat ik dat boek ook in huis moet halen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gij kunt echt niet anders he Saskia! Net zoals ik ook een Jacob moést maken :-)

      Verwijderen
    2. Aah ja ... natuurlijk ! Maar niet alleen voor Leonie hoor ;-)

      Verwijderen
  5. Mooi gemaakt.Ik heb vandaag Celeste uit het boek gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Jo! Zo zalig schoon in dat stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer stijlvol in black & white en met atelier brunette! Classy Leonie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Heb je dat leren bandje zelf bedrukt met die tekst (en hoe?) of heb je dat zo gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je het lederen bandje met 'vervlogen dagen' op ? Dat weet ik niet, aangezien ik het won/kreeg voor een give away. Misschien daar eens vragen ?

      Verwijderen
  9. Heel mooi! Super stofje! En er zijn gewoon te veel modelletjes die ik wil uitproberen uit 'mijn tas'...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! Toegegeven, dit model is niet helemaal mijn ding, maar in dat AB stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi jouw versie ! Ik ben ook bezig met een modelletje uit Mijn tas, een andere dan deze. Ik ben eens benieuwd . Ik wou dat ik veel tijd had om alle modellen te kunnen maken ineens ;-) want ze zijn allemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en ook in dat stofje. En wat een leuk kaartentasje won je er nog bij, helemaal af nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook net mijn eerste tas uit dit inspirerende boek gemaakt. Deze staat ook op mijn lijstje, jouw exemplaar is echt supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en je hebt er een superstofje voor uitgekozen! Ik heb het boek ook in mijn bezit maar ik ben er nog niet aan toegekomen om er iets uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de Leonie van model helemaal prachtig, zeker in jouw versie. Maar iets zegt mij dat het niet zo praktisch is, dus ga ik voor mezelf een ander modelletje maken. Als ik ooit eens tijd vind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi exemplaar! Mijn dochter heeft dit model uitgekozen (en een beetje groter maken) om te starten aan de unief, moet dus nog gemaakt worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed gezelschap voor het mapje! Prachtige tas, prachtig stofje! Fijne vakantie. Wij zijn inmiddels terug uit Italië.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik was ook meteen verliefd op dit patroon toen ik het boek zag. Wat een mooie uitvoering heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen