16 augustus 2014

Drie op een rij

Eigenlijk is dit niet zo bijzonder, maar als je al enkele malen ingefluisterd kreeg dat ze zo graag die tricotrokjes droeg die ik een aantal jaar geleden voor haar maakte ... dan kies je enkele tricootjes uit, knip je een A-lijntje op haar maat en heb je even later een cadeautje voor haar verjaardag.




Nu de vorige rokjes echt veel te klein geworden zijn om dragen, heeft ze nu weer een nieuwe voorraad.  Ze vertrouwde me toe dat ze zelf het middelste het mooiste vond ...



31 opmerkingen:

  1. Leuke rokjes, schitterend cadeautje.
    Toch fijn als ze je werk waarderen hé :-)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collectie! Hier dragen ze die ook heel graag! En wat een schoon stofke toch kan doen hé;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! (als ge graag ne keer een uitdaging zoekt in een grotere maat, ik ken precies een kandidate;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zalig om dragen! Leuk cadeau, zeker als ze al hints gaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke rokjes en die stofjes zo mooi, die gaat ze dragen tot ze versleten zijn..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en gemakkelijk! De stofjes zijn alledrie super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al een geluk dat jij ook zo'n kast met heel schoon stofjes hebt, zou ik denken! Over een jaar of twee zal er opnieuw gefluisterd worden, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi alledrie (maar de bovenste vind ik de mooiste) !!
    Trek jij nog een extra elastiek door de boordstof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen hoor, de lengte van de boordstof is ongeveer 75 à 80 % van de bovenomtrek van het rokje en dan zit dat comfortabel.

      Verwijderen
  9. Aan zo een vraag kan je niet weerstaan hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi, mooi en mooi! dat is een fijn verjaardagscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat middelste had ik vorig jaar voor mezelf gemaakt, allé waarschijnljk wat groter, dat heb ik toen keiveel aangedaan, dat stofje paste precies bij alles! de andere twee zijn anders ook wel knap, die heeft geluk: drie rokjes in één keertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt 3 toffe rokjes gemaakt en een iemand die er super blij mee is,meer moet dat niet zijn,hé!Ik heb vorige week nog eentje cadeau gedaan en net het zelfde stofje genomen waar ik al een rokje voor haar mama van had gemaakt wat ze super leuk vond!Daar doe je het voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk en mooi ! Wat een gelukkzakske !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor mijn verjaardag... Boneet zunne, maar wat ongelooflijk lief van jou is dat! Ik kan het wel geloven dat ze content is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk! Ik vind de bovenste de mooiste. Ze zal wel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kadootje! Volgens mij zijn dat de kadootjes die lang in het geheugen blijven zitten en gekoesterd zullen worden. Mooi gemaakt!
    Lieve groet,
    Victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De bijzonderste dingen hoeven niet altijd vergezocht te zijn...Leuke rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En meer moet dat soms niet zijn! Moet ik voor mezelf ook eens dringend doen. M

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niet zo bijzonder? Ze zijn prachtig! Leuke tricots!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hele mooie rokjes van mooie stofjes ,
    voor mijn verjaardag graag de eerste versie maar dan iets groter :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie rokjes... die zijn hier ook absoluut in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niks bijzonder misschien voor jou, maar ik zie toch ook eens graag mede-blogsters "simpele" dingen maken, hoor. Het zijn prachtrokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. voila die kan weer verder, 't zijn mooie!

    BeantwoordenVerwijderen