25 augustus 2014

Lou en het maatje Gilles

"Lou" werd hij gedoopt.    Een lange zwangerschap maakte Lou niet mee.  Op een drietal dagen was de klus geklaard, een allegaartje van wat ik hier verzamelde.  


Verre van perfect, zeker wat zijn lichaamsverhoudingen betreft.  Maar toch kreeg hij een heel warm onthaal bij de jongste zoon.  Het was al snel beslist dat Lou een mooi plaatsje kreeg naast zijn andere knuffels.



Lou zorgde ervoor dat ik de smaak te pakken kreeg.  En al snel kwam er een nieuwe gehaakte knuffel.  Deze keer volgde ik wel mooi het voorgeschreven patroon.  Er gingen wel enkele weken voorbij vooraleer alle onderdelen eindelijk gevuld werden en de giraf meer vorm begon te krijgen.  


Het duurde niet lang vooraleer de oudste schoorvoetend afkwam met de vraag of hij ook niet zo'n gehaakte knuffel mocht om uit te stallen in zijn kamer.  U raadt het al ... Gilles was geboren !




Net zoals hun baasjes, een olijk duo.




24 opmerkingen:

  1. Van alle markten thuis, jij! Wonderhanden, als je 't mij vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé, zo schattig :-) Mooi gemaakt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Het haakvirus nu helemaal te pakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fan van Lou en Gilles! Ik volg binnenkort ook een haakcursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een haaktalent is aan mij niet verloren gegaan, maar Gilles zou ik met veel plezier uitstallen op mijn kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh eh, knuffels haken! Zou ik oo kweer eens moeten oppakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt super ....de haakboeken staan hier maar nu nog starten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk stelletje zo samen.
    Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk duo! Die giraf is gewoon super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schoon vriendjes, ik vind die giraf vooral de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Megatof!!! Jij haakt echt wel supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig, twee dikke vrienden. Dat is echt leuk he, als ze je zelfgemaakte knuffels nog kunnen appreciëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ... moet toch eens dringend leren haken

    Tina
    (www.driecreatievebijtjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk duo! Wat gaan die allemaal samen beleven?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!Als ik die knuffels zie twijfel ik bij mezelf of ik ook niet aan het haken zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen