28 augustus 2014

Onvoorspelbaar (inclusief een weggevertje)

Een grote gok was het toen ik anderhalve meter van deze uiterst zachte bontlookachtige 100 % polyethyleen stof kocht bij Liesellove. Ik begon er zelfs al bijna spijt van te krijgen, toen bleek dat Lies haar winkeltje meteen onder de pluizen kwam te zitten tijdens het knippen.  
Thuisgekomen bracht ik mijn mannen op de hoogte van mijn plannen.  Ik kreeg wel een omhooggetrokken wenkbrauw van de oudste vergezeld van een enthousiaste "maar doe maar hoor !" en een goedkeurende blik i.v.m. de kleur (geel blijft zijn grote favoriet) en een iets coolere "ja, ok !" van de jongste. 



Ik zag er meteen superzachte truien in met toevoeging van haar typische schouderstukken.  De neplederen broek van meter Karen (broeken van meter Karen laten we hier niet zomaar verkommeren) met kapotte rits werd verknipt.  De oudste stond ook open voor ellebooglappen.  Opgemeten op model terwijl hij tv aan het kijken was en ik hem duidelijk stoorde ... waardoor ze nu te hoog op de mouw staan, volgens mij.  Hijzelf vindt het extra stoer zo en ik moet het absoluut zo laten !  Ok dan ...


Ik stel me eerlijk gezegd wel wat vragen bij het draagcomfort.  Het ziet er echt plastiek uit aan de binnenzijde, maar sowieso zullen ze hier toch altijd een t-shirt of hemd onder dragen.  
Ondanks het feit dat ik u geen foto's op model kan tonen (die jongens zijn gewoon geen dag thuis de laatste tijd) is hun enthousiasme groot voor zoveel zachtheid.


En weet je wat ?  Via haar kwam ik te weten dat er in de volgende La Maison Victor dergelijk patroon komt.  Dus wie weet, komt hier nog wel eens zo'n makkelijke snelklaartrui.


Ik mag trouwens van La Maison Victor twee gratis toegangsticketten weggeven voor de DIY Fashion Fair op 20 & 21 september in Hasselt.  Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn dat weekend, maar misschien ben jij wel nog vrij en wil je graag zo'n ticket te pakken krijgen.  Laat dan even een reactie hieronder achter.  Op 6 september laat ik dan weten wie gewonnen heeft.



53 opmerkingen:

  1. tuurlijk maak ik me vrij! En winnen wil ik graag dus waag ik mijn kans ... alleen jammer dat jij er niet bent....
    ennne gewaagde truikes ze.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Da's ook een toeval zeg :) Ik wil ook wel een trui in die stof, je ZIET gewoon hoe zacht die is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig zien die er uit. Een dosis zachtheid heb je nooit te veel.
    Voor de tickets doe ik niet mee, ik kan dat weekend niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien er heerlijk zacht en warm uit, ook een heel schoon stofje ;)
    ( Ik doe ook niet mee, ben verhinderd )
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn dat je jongens deze stof leuk vinden, super toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whooeeehooeeeww, jij ook al! Ik doe overal mee in de hoop er eentje te pakken te krijgen. Ik woon zo vlakbij... zalig dat er eens iets hip in de buurt te doen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Annelies Crommelinck28 augustus 2014 om 20:29

    Hasselt is een eindje, maar zou er toch graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gedurfde truien, maar die schouderstukken steken ook al enige tijd mijn ogen uit... Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar aan-foto's!
    De tickets ga ik laten passeren... met wat geluk is de derde spruit dan al geboren... en indien niet, geraak ik die Fashion Fair nooit-van-zen-leven rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zalige, supermachten truien!
    Ik waag graag mijn kans voor de kaartjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zalig origineel! Ik wil graag gaan op 21 september dus ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt een superzachte trui die ze hier ook wel zouden willen.
    Ik waag ook graag mijn kans voor de kaartjes;

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die truien zien er super uit ! Voor 21 september pas ik echter want ik kan ook niet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even hoopte ik heimelijk dat één van die truien bij jullie thuis niet goedgekeurd werd ... Ticketjes weggeven is natuurlijk ook leuk.Ik waagde al hier en daar mijn kans, maar ondertussen begint die maand sept zo vol te geraken en Hasselt kan natuurlijk niet verder weg hé, maar wie weet lukt het me toch nog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aangezien ik er geen mag weggeven, hoop ik maar op wat geluk! Ik doe mee! En die trui...geweldig. Waarschijnlijk zo een trui waar je gewoon niet van kunt afblijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En lag jouw living ook vol met pluis na het knippen van het patroon? Grappige stof.
    En uiteraard zie ik een bezoekjes aan de DIY beurs wel zitten.

    Op mijn blog geef ik momenteel ook wat weg. (me-timebyseija.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was verschrikkelijk ... dat van die pluizen, he !

      Verwijderen
  16. Coole truien! Gedurfde stoffenkeuze! Ik ben fan van het schouderstuk, kijk al uit naar de nieuwe LMV en doe graag mee om tickets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige truien. Is er ook en blauwe versie van deze stof? Dan zou ik een pino-pakje kunnen maken. Ik doe ook graag mee voor de tickets. Ik kijk al uit naar dat weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Liesellove heb ik geen blauw gezien. Misschien elders, maar zou niet meteen kunnen zeggen waar eigenlijk ...

      Verwijderen
  18. Heerlijk zo'n streelzachte truien. En ja, ik doe ook graag mee voor zo'n ticketje! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. naar zo'n geel ben ik dringend op zoek... mooie combi! ik doe ook graag mee voor ticketje(s) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh , die truien zouden hier bij zoonlief denk ik non-stop gedragen worden , haha !
    Maar ziet me er inderdaad goed uit voor de lege maag van de stofzuiger te vullen , na al het knipwerk ;-)
    Ik waag mijn kans ook voor een ticket ... en anders ben ik ook al heel blij met het nieuwe nummer van LMV strakjes !

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!! Dat zou mijn zoontje nu eens tof vinden!!
    (ik doe stiekem ook mee voor de kaartjes :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als meisjesmama dacht ik dat alleen meisjes zachte dingen wilde maar kennelijk jongens ook geweldig! Super leuke trui! Ik doe graag mee voor de kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. toffe truien! ik kijk uit naar dat patroon! en ik doe graag mee voor de tickets!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige truien!!! Helemaal stoer!
    Jammer dat je zelf niet kunt gaat naar de fair, had je graag nog eens gezien, maar ik zie je een paar weekjes later, toch?? Ikzelf wil wel heel graag gaan, dus ik doe graag mee voor de tickets!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jouw zonen zijn zo trendy kerels jong! Top zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke truien. Ik heb ooit eens een soortgelijk stofje gehad en kon na het naaien onmiddellijk beginnen stofzuigen. Heel de living vol met pluisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ik ken dat ja, om dan nog maar te zwijgen van uw eigen kleren die vol hangen ;)

      Verwijderen
  27. Ik ga mij ook in het rijtje zetten voor een ticketje. Ik vind uw truien trouwens de max. Zeker met dat leer, goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, heel gedurfd maar ook heel stoer! Ik doe mee voor de tickets!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zeer origineel die truien! Ze zien mij er wel zeer knuffelbaar uit :) Ik doe ook graag mee voor een ticket!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Graaf die truien, en ik zie zo een ticket naar die fair wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zachtheid voor die stoere jongens! Of hoe een moeder-zoon-relatie omschreven kan worden. Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie truien. Ik doe graag mee voor zo'n inkomticket.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Knap!!!! Ik wil dat met die schouderstukken ook al lang proberen, toch maar eens doen als ik dit zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Toffe truien!!
    En die tickets wil ik wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh man, die truien zien er heerlijk uit! Zalig, zo zacht.
    Voor de tickets mag je me overslaan, ik heb er al 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh super mooi! En van snel klaar zijn we altijd fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke trui! Ik ga zeker gaan dus tickets zouden wel handig zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie truien! Ik doe graag mee voor zo'n ticket.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Volg,Es' mij zijn dit de zachtste en warmste truien ooit! Ik vind die geweldig vooral ook met die schouderstukken.

    Een ticketje mag maar zo'n trui ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe ook graag mee voor zo'n ticket,heb de datum al genoteerd en op andere blog ook al mee gedaan om een kansje te wagen.Die truien lijken me heerlijk zacht.Eens kijken of die ook in andere kleuren te verkrijgen zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooh... hier zou je iemand doodgelukkig maken met die tickets.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mevrouwtje Theelepel2 september 2014 om 12:30

    ik ben ook wel geïnteresseerd in die tickets

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Het kriebelt trouwens als ik zie wat je allemaal doet. Misschien toch eens terug achter de naaimachine kruipen i.p.v. achter de computer. Maar die deuren laten me nog niet los! Groetjes, K&O

    BeantwoordenVerwijderen