18 augustus 2014

Twinkle sjaal


Annelies van Vicarno deed een oproep op facebook of iemand haar nieuwe ontwerp wou testen, waarop ik enthousiast reageerde.

Ik vond het eigenlijk een verrassend eenvoudig patroon, maar wel eentje met een verrassend mooi resultaat.  Zelfs de wederhelft was er opgetogen over.
De lancering bij Vicarno zelf zal nog niet voor direct zijn ... maar de winter (hopelijk) ook nog niet.  Binnenkort wel al terug te vinden bij Inside Crochet, zelfs nu al op de voorpagina !

Mijn conclusie over dit ontwerp is alvast lovend.  Een echte aanrader !  Heerlijk om haken, heerlijk om naar te kijken en straks heerlijk om dragen !




27 opmerkingen:

  1. Inderdaad: Mooi! En al snel te dragen met dit herfstweertje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben normaal niet zo van het haken, maar deze sjaal vind ik heel mooi! Prachtige kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi! En als t met eenvoudige steken is.... Misschien moet dat mij ook dan wel lukken....
    Ik kan niet wachten totdat t patroon te koop is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, wat een prachtige kleuren-combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Het is een ontwerpje van Vicarno he! Misschien wil zij wel zo'n sjaal op aanvraag haken!

      Verwijderen
  6. Wat mooi, het ontwerp, maar vooral de kleuren... Allé hup, ik ga ijverig beginnen oefenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Misschien sla ik ook wel eens weer aan het haken! Te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi (al hoop ik stiekem dat het nog héél lang gaat duren voor je hem gaat dragen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel mooi! Ik hou van die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, hier zou ik dus voor gaan beginnen haken zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw heel mooi! ik heb geen geduld om te haken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan! Ik ga ook eens een haak workshop volgen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waaauw en die kleurencombi. knap echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent echt van alle markten thuis é! Zo mooi seg, ik zou er spontaan ook mee willen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een mooie..... Ik moet hard gaan oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zitten er in jouw dag meer dan 24 uren ? Prachtig mooi ! @

    BeantwoordenVerwijderen