4 augustus 2014

Winters Mara jurkje midden in de zomer

Vandaag ben ik te gast bij Compagnie M. voor haar grote blog actie.  Gans de zomer wordt extra aandacht besteed aan het prachtige Mara bloesje.
Zelf maakte ik een jurkjesversie van het bloesje, want dat kan ook perfect.  Eentje met lange mouwen voor ons tweejarig nichtje, in een gebreide tricotversie (een Strass-stofje van hier).  Kijk zeker eens op de Mara-blog voor meer foto's !


Maar ook voor jullie zitten er heel wat voordelen verbonden aan deze blogactie.  Er vallen prijzen te winnen via de sew along en je kunt het patroontje zelf aanschaffen met korting tot 17 augustus.  Alle nodige info vind je hier.



20 opmerkingen:

  1. Super idee, die tricot! Dat ga ik ook eens toepassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! En een leuke combinatie van stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou er nooit opgekomen zijn een winterversie van de Mara te maken, maar heel erg geslaagd! En het jurkje wordt nog mooier volgens mij met laarsjes en kniekousen eronder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schoontje, al klaar voor de winter ginder precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, en wat een gaaf stofje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof zeg, zo'n kleine peuter in een winterse Mara! Ik zou er nooit opgekomen zijn, maar het is echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ik vind deze versie echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schattig! Ben blij dat je je hebt ingeschreven want ik vind het echt geweldig mooi! Groetjes! M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute ! Your Mara will be perfect for autumn and winter !

    BeantwoordenVerwijderen