13 oktober 2014

Feestvarkentjes

Afgelopen weekend hadden we een feestvarkentje dat één jaar werd.  Er werd een nieuwe slaapzak besteld, maar na drie eerdere exemplaren (waarvan eentje al de post op ging nog voor het de blog haalde), vond ik dat een beetje veel van het goede en ging op zoek naar een alternatief ... het werd een kamerjasje.  


Het kleinste patroontje van hier werd volledig omkeerbaar in elkaar gestoken met twee tricootjes uit de voorraad.  Op dit moment stapt hij nog niet, maar over een half jaartje zit dit er mogelijk wel in en zal hij meer kunnen genieten van zijn kamerjasje.


Er was ook nog een ander feestvarkentje dat we mochten verwelkomen.  


Ik ging nog eens voor de pampermand.  Bij Liesellove vond ik kleurtjes in overstemming met het geboortekaartje.  Enkel de vulling is niet zelfgemaakt.





22 opmerkingen:

  1. Verliefd op de kleurtjes van het pampermandje... En oh dat kamerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cadeautjes! Mooie kleuren waar iedereen vrolijk van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar zo heel erg tof!!! Ik moet dringend eens vakantie hebben. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, mooi! een super leuke kamerjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kamerjasje ! Leuk dat het omkeerbaar is !
    En ook het andere feestvarkentje werd reuze verwend met het toffe mandje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, war schattig zeg! Het patroon van de kamerjas zag ik nog niet eerder, wat een leuke. Als ik nog eens tijd heb ... ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattig! En heel stijlvolle pampermand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, 'enkel de vullig is niet zelfgemaakt' :D Toffe geschenkjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat badjasje is gewéldig! En dat groen maakt het een echte knaller! Pin pin pin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat kamerjasje! Ik vind ik kindjes in kamerjasjes om op te vreten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het stofje van de pampermand is echt prachtig! Super cadeautje samen met het kamerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kadootjes, daar zullen we ontvangers blij van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo mooi, dat pampermandje... ik hou van die kleuren!
    en met dat kamerjasje heb je vast een kleintje heel blij gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Un albornoz estupendo!!!
    Te dejo este enlace por si te interesa:
    http://diymiscosasdecasa.blogspot.com.es/2014/09/iniciativa-diy-kids.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een kamerjasje, daar zou ik nu nooit opkomen :) Maar heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kamerjasje! Eentje voor op gezellige momenten!

    BeantwoordenVerwijderen