31 december 2014

Zijn feestoufit

Straks vertrekken we naar het laatste feestje van 2014 ... en hij trekt zijn feesthemd aan.  Ondertussen gewassen en gestreken sinds dat vorige feestje.
Ik bestelde hier een Liberty stofje dat net geen bloemetje bevat en hij vindt het ok!



Het was de bedoeling dat de print mooi zou doorlopen vooraan, jammer genoeg liep er iets fout ... en vraag me niet wat ... geen idee.
(Nogal wazig) verstopten we nog even een blauw lintje op het knopenpad.


Oh ja, fijn eindejaar en op naar een nieuw sprankelend jaar !




16 opmerkingen:

  1. Hemdenkoningin! Ik denk dat dat een mooie titel voor jou is, weer zo'n prachtig exemplaar. Geniet van het laatste feestje van 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongekroond, maar voor mij verdien je die zonder twijfel! Je doet me zelfs Liberty graag zien... schoon gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan! En meer van dit schoons in 2015 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet toch altijd mooie hemden vanonder jouw naaimachine te toveren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh... jij bent echt goed... mag ik het van je leren? jeetje terecht dat ze je hier hemdenkoningin noemen! waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lintjes worden blijkbaar jouw handelsmerk! Blijven doen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoon stofje, ja! Want die Libertybloemen en de echtgenoot gaan niet zo goed samen, maar deze versie vindt hij echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon hemd, dat lintje ga ik eens na-apen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stof. Een hemd voor Manlief is er nog niet van gekomen. Misschien moet ik dat ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi! echt dat is toch naaien op heen hoog niveautje hé jo

    BeantwoordenVerwijderen