22 april 2015

Nieuwe limited edition van Soft Cactus

Ja hoor, vandaag kondigde Naomi van Soft Cactus haar nieuwe limited edition aan.  En wat voor één !



Het is niet de eerste keer dat Naomi me vroeg om een hemd(je) in elkaar te steken met één van haar stofjes.




Ook deze keer vond ik het een hele eer toen ik de vraag kreeg om twee Theo's te naaien voor twee hele knappe modellen.  Eén ervan komt vandaag aan bod.



Ik mocht aan de slag met de Folding Boats in de kleurenset Iron Wax Yellow Green.


 
Alle foto's zijn van de hand van Naomi zelf.  Alle fournituren werden ook door Naomi aangeleverd.






59 opmerkingen:

  1. Oh oh oh, ik heb een zwak voor stofjes en zeker als er bootjes opstaan! Zo mooi zeg! En weer een prachtig hemd! Smaakt naar nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer veelbelovend uit, mooi hemdje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig hemdje! De stof is er perfect voor. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hemd! Kan al niet wachten om deze stof in handen te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouhh de bootjes geweldig! Jouw mooie blouse ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super blij met het hemdje! Het is zijn favoriet van het moment! Alleen de poses van het model had wel beter moeten kunnen! :) Lees: Omgekocht door mijn moeder met een doos Lego en daarom doe ik het wel...heel opvoedkundig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eren dikke pluim voor het hemdje, de naaister, de stof, de modellen én de fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gekroond of niet, voor mij blijf jij zo de hemdjeskampioene. Schoon Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh waw, die zijn supermooi: stof én hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze doet het weer, de koningin van de hemdjes ;) Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enkele uren geleden was ik me al een hemdje in dit stofje aan het inbeelden en voila,hier zie ik al het meest prachtige exemplaar verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel knap! Ongelooflijk hoe mooi het patroon doorloopt bij het borstzakje! Dat wil ik ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. als hemdenkoningin is het compleet logisch dat ze je vroeg, en wat is het een prachtexemplaar geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, Jo!
    En fijn je daarnet te zien. We waren een feestoutfit bij elkaar aan het zoeken voor de grote jongen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik had ook nog een extra topje nodig voor het feest van de oudste.

      Verwijderen
  15. Echt top, Jo, ik ben onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt top, Jo, ik ben onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! De stofjes, het hemdje en de foto's. Leuk dat je deel uitmaakt van dit project. M

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig hemd! Heerlijke stof! Perfecte plaatjes. Man toch, zoveel moois! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!!! En die afwerking van dat hemdje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi! En die bootjes varen ook perfect rechtdoor precies! Goed gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn weer schoontjes geworden. Zowel de stofjes als jou hemdjes. (Het andere heb ik ook al kunnen bewonderen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bootjes! Kan niet anders dan mooi zijn ;-) (zelfs mijn trouwuitnodiging was een gevouwen bootje) Perfecte stof voor een hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi hemd! Het schittert op de prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super stofje .. Super creatie ... Super ventje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waauw, waauw, waauw, waauw! Echt prachtig! En wat een heerlijk stofje! Mijn metekindje heeft ook een hemdje besteld (allé zijn mama toch), en ik durf er niet goed aan beginnen. Ik heb nog nooit hemdjes gemaakt, misschien moet ik me er eens aan wagen met dir prachtige stofje. Kan niet wachten tot het in de winkel ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schoon seg, dat gaat weer een hit worden die collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi! Maar doet dat geen klein beetje hartzeer, dat schone hemdje afgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen hoor Eva, sowieso weet ik van te voren dat ik dit op bestelling maak en aangezien ik al een inkijkje kreeg op de volledige collectie, weet ik al welke stofjes mijn voorkeur genieten en wat ik dus zeker straks wil aankopen.

      Verwijderen
  28. Super, die hemdjes van u, die zijn altijd tiptop he.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jo, ik roep jou officieel uit tot mijn favoriete hemdjes-maakster! Netjes, stijlvol, afgewerkt tot in de puntjes... bravo bravo bravo zijn mijn dochter zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weeral zo mooi!En ik ben nu al fan van deze reeks,dat groen,hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtig gemaakt zeg Jo! Jij staat toch altijd zo hoog op mijn lijst met Naaiende Topvrouwen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige foto's!
    Zeer mooi hemdje.
    Zalig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh Jo ! Wat heb je weer een prachtig werk afgeleverd ! Heel mooi ! Het zal dringen worden om deze beperkte edities te bemachtigen. Jouw bijdrage werkt alvast inspirerend !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind er een paar prachtige jongensstofjes tussenzitten. De bootjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen