29 april 2015

Nieuwe limited edition van Soft Cactus - deel 2


U kon het hier al lezen ... Ik mocht nog een knap model van een Theo hemdje voorzien van Naomi van Soft Cactus.



Terwijl ik hier ging voor een Theo met paspel, werd het deze keer een Theo met zijn typische hoekjes.  Binnen de Soft Cactus collectie is er immers een uni donkerblauw katoentje dat er perfect bij past !



Deze keer ging ik aan de slag met de Prism Pine in de kleurenset Blazing Orange Lavender.


Alle foto's zijn opnieuw van de hand van Naomi zelf.  Alle fournituren werden ook door Naomi aangeleverd.



Kijk zeker ook eens op de blog van Naomi voor nog meer stofjes in deze kleurenset !



26 opmerkingen:

  1. Magnifiek! Wat een afwerking!
    Een streling voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Jo! Hier zie ik mijn zonen ook wel in rondlopen. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik naar het hemdje kijk dan word ik weer op slag verliefd zoals die eerste keer toen ik het pakje met het hemdje erin open maakte! Je bent gewoon een kei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En de print aan het zakje loopt gewoon perfect door. Weerom prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik val dik in herhaling eh, maar JOOOOOOOOO, wat ben je een KRAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Perfecte stof voor de hoekjesversie, wederom perfect afgewerkt!
    En Naomi heeft ook echt wel fototalent hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Dat ik fan ben van de nieuwe soft cactusjes staat vast, maar dit is echt wel eentje van mijn top favorieten. Het wordt hier ook een Theo. Ik ga er een sportieve toets aan proberen geven, zoals Tuur het wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw! Ik was net al helemaal weg van het stofje, en nu zo mogelijk nog meer! Prachtige Theo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai zeg, je wordt echt dé Theo-queen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend! Je hebt gouden hemdenhanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals ik bij al je hemden schrijf, maar dan ook volledig terecht: prachtig prachtig prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen