13 mei 2015

Rotverwend !

Afgelopen weekend.



Naaiweekend deel 2.  De Karmel.  Brugge.  Prachtlocatie.


Een hartelijke ontvangst.  Mét cocktail.



Twee organisatrices.  Die dat meer dan schitterend deden !



Stuk voor stuk ge(s)tikte wijven met grote G en W.


Lindsy, Sofie, Lieve, Laura, Debora, Sarah, Sarah, Daisy, An, Annick, Ilse, Veerle, Katrien en Regina.


Stikken tot een gat in de nacht.



Pieke Wieke.  Stof. Fournituren. En zoveel meer.



Projecten waar ik anders nooit zou toe komen.
Bijgestaan worden met tips en tricks.





Goodies ! Een grote verrassing voor ons allemaal ! Eigenlijk niet nodig maar oh zo fijn om te krijgen !






Waarvoor een heel erg welgemeende dank u wel !

Naaiwinkel Turnhout Mariën-Hendrickx, Knip en knippie, Gütermann, Soft Cactus, Lolalilie, Den Depot, Fournituren.nl, Pidy, Lanalotta, Lillestoff, Pieke Wieke, Stofuiltje, Poppies, La Maison Victor, Hotstof, Kersenpitje, BNP Fortis Paribas, Jules Destrooper, MonDepot, De Stoffenstraat, Something naais, Juffertje Uil, Stofopzolder, LittleVixen, Liesellove, Larlotte, Sjiekebiele, huisje creatief.

En nu ... uitkijken naar volgend jaar !


19 opmerkingen:

  1. Elk verslagje is keer op keer nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik droom al van 2016
    en geniet nog na van 2015
    Was weer fijn je te zien Jo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, maar de tips kwamen voornamelijk van jou hé. En ben telkens nog aan het genieten als ik de verslagjes lees. Mijne komt later hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beelden spreken voor zich.....het was weeral FANTASTISCH!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke kus voor jullie allemaal wijven! Het was weer great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag er Keitof uit ! Mag ik een beetje jaloers zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh! Zálig! Ik wil ook zo'n weekend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zag er heel gezellig en leerrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, leuke foto's... wat deed An daar met dat rokje ???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt mij heerlijk, zo een gans weekend naaien....
    Aan de foto's te zien, is 't reuze meegevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twas weer alles en zoveel meer dat ook niet te beschrijven valt he. Blij u weer te zien en ik vergeet de h200 niet, dankzij u. Ingeslagen bij Lieve :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Telkens ik een verslagje zie passeren, denk ik "Ik wil ook!" :-)
    Het ziet er helemaal geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke beelden van stuk voor stuk super dames :)

    BeantwoordenVerwijderen