17 mei 2015

Vertrouwd ... inclusief een weggever.

Na deze Sofia had ik nood aan een vertrouwd project.  Drie keer raden wat dat dan zou kunnen zijn ...


Een Remi & Henri shirt uit Remi & Cosette in een Art Gallery stofje van bij Petite Couture.


In combinatie met een korte eenvoudige Cisse van Zonen 09 in een double gauze Nani Iro stofje van bij Petite Couture.



Enne ... oh ja, ik heb nog een weggever voor jou !  Op het ge(s)tikte wijvenweekend kreeg ik twee La Maison Victors cadeau die ik graag aan jullie weggeef (ik heb ze namelijk al in huis).

De editie 1 van de lente 2014 kocht ik voor het herenhemd, maar ook de breeze jurk en het Candy jurkje werden hier al gemaakt !
Uit de editie 3 van mei-juni 2015 ligt hier al de Stone short voor de wederhelft geknipt klaar, maar misschien lonkt voor jou eerder de Scarlet short of een Leila top ?

Natuurlijk is in beide edities nog veel meer terug te vinden.  Wil jij graag één van beide edities in jouw bezit krijgen, laat dan zeker een reactie na voor 30 mei 2015 ! 
(zeg er ook even bij welke editie jij graag wint)



102 opmerkingen:

  1. Ik had er nooit aan gedacht om die stofjes te combineren, maar kijk het past perfect! Leuke outfit! Zo te zien had jij een heel productief naaiweekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtcombinatie! De give away laat ik aan me voorbijgaan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, dat hemdje! En die Cisse, dat had ik nooit inNano Iro gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik laat de give away ook aan me voorbij gaan.

      Verwijderen
  4. Wat een plezant hemdje & ook ne knappen typ die zoon van je. Die Lente-editie van 2014 heb ik precies nog niet, daarvoor mag mijn naam wel mee in de loterijbokaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit!
    (Ik doe niet mee, ik heb ze beide al.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden!
    Ik doe wel mee met de give-away. Ik heb nog niets getest uit LMV, maar als ik moet kiezen, ga ik voor de lente-editie van 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schoon, echt! (en ik waag een kans voor de enige die ik nog ontbreek, lente 2014) maar los daarvan, schoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden!
    Ik doe wel mee met de give-away. Ik heb nog niets getest uit LMV, maar als ik moet kiezen, ga ik voor de lente-editie van 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag loot ik mee voor de LMV uit lente 2014
    Groetjes Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer goed gedaan! En die pet erbij maakt het helemaal af.
    Als het kan, wil ik wel meedoen voor de zomereditie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schoon hemdje! Jammer genoeg staan mijn bleekscheten niet met dat prachtige stofje. De LMV's hoef ik niet, die staan hier al op de plank. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combinatie! Ik heb wel interesse in die oudste voor het mannenhemd. Ter afwisseling van colette negroni. Probeerde eens eentje van een knipmode special maar dat werkte niet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Editie 1 mis ik nog in mijn collectie van LMV. Zou graag de candy jurk voor mijn dochters maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil graag meedoen, ik heb nog geen enkele lmv, het is dus om het even

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil graag meedoen, ik heb nog geen enkele lmv, het is dus om het even

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb nog eens een short nodig, dus ik kan wel iets doen met de editie van mei-juni 2015. Schoon hemdje alweer! Ik krijg goesting om mijn eigen hemdje, dat klaarligt sinds een jaar of twee, eindelijk eens in elkaar te stikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Jo

    Deze naamgenoot (Jo) hoopt in de prijzen te vallen. Ik duim om het lente-exemplaar te bemachtigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfit! Dat hemd staat ook op het lijstje voor de oudste.
    Ik ding graag mee voor die LMV uit 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh! Ik hoop editie 1 te winnen, die heb ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie combinatie! Ik heb hier alle nummers liggen, daar mag je iemand anders blij mee maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super dat je dat doet!
    Ik ding graag mee voor de lente editie van 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, die cactussen! Ik doe graag mij, het maakt niet uit voor welke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfit, ik ben vooral fan van de korte broek!
    Ik waag graag mijn kans voor de laatste LMV, die heb ik nog niet! En hopelijk wordt het een mooie zomer, dan waag ik me misschien wel eens aan een short voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig toffe stof voor dat hemd! En ze matcht wonderwel met de Cisse, fijne combinatie.
    Gooi mijn naam maar in het potteke voor de 2de LMV, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie! Ik doe mee voor de lente editie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. eigenlijk wel een leuke verrassende combi! (ik doe niet mee met je give-away, ik heb ze al dus laat ik een kans voor een ander)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik waag mijn kans voor de laatste editie ! proficiat met je naaivb. geeft me kriebels om ook te beginnen! inge r

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig hemdje in een prachtig stofje. Gewaagde stoffencombi maar het staat heel goed. Ik doe heel graag mee voor de Lente 2014. Toen verkochten ze de LMV bij mij in de buurt nog niet. En de Candy wil ik heel graag maken voor dochterlief.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe heel graag mee met deze give-away! Er staat zeker vanalles in wat ik geaag zou maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil!!!! Ik heb ze kog niet en ben fan van de duidelijke werkbeschrijvingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wil dolgraag die eerste LMV, die heb ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, ik doe graag mee! Dewelke laat ik aan jou :) Ik heb ze beiden nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Dat cactussen-stofje is zoooo mooi!
    Ik doe ook graag mee, voor de eerste LMV, want die heb ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Alweer een knap geheel! Ik waag graag mijn kans voor de mei juni 15 editie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alweer een knap geheel! Ik waag graag mijn kans voor de mei juni 15 editie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohh, 1 van de lente 2014 zou ik heel graag winnen! Dan hoef ik die niet steeds te lenen van de vriendinnen voor het maken van de Candy Dress :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie outfit. Vrolijk en stoer zonder kinderachtig te zijn.
    Ik doe graag mee voor de tweede LMV!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige typische jo chapeau outfit, die geraak ik nooit beu gezien! Ik doe heel graag mee voor editie 1, de enige LMV die ontbreekt in mijn collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super !!!
    Zowat overal op de blogs gelezen over dat superweekend dat jullie hadden... héérlijk toch !!!
    Ik doe graag mee en kies voor het magazine lente 2014 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, die ruitjes Cisse! Ik zou dat er niet in gezien hebben, maar het is zooo schoon! Ik doe niet mee met de give-away. Ik heb ze allebei al.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi, zoals altijd!! Ik doe graag mee met de give away voor editie lente 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Die LMV van lente 2015 zou hier meer dan welkom zijn! Die short zou ik graag eens maken voor mijn vriend. Voorlopig enkel nog maar een tshirt gemaakt, maar die draagt hij heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh die give-away had ik graag, het liefst het lentenummer... Mooie dingen maak je! Ik heb nog niet veel voor mijn zoons gemaakt, jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik waag mijn kans .... won nog nooit iets maar ... duimen!
    Voor mijn verjaardag kreeg ik net een bon voor de komende nummers, de vorige mogen er dus bij!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je combinatie met je twee stofjes is echt perfect! Héél mooi resultaat! En de boekjes laat ik graag voor iemand anders aangezien ik ze ook al allebei heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige outfit heb je gemaakt ! Ik doe niet mee aan de weggever, ik heb de beide nummers al maar ik ga wel reclame maken bij de naaiclubkes want daar zijn vast gegadigden.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Staat hij er stoer bij, mooi! Ik doe heel graag mee voor de onderste, tegen de tijd dat ik weer in NL ben ligt ie niet meer in de winkel, maar kan ik er nog wel jaaaaaren plezier van hebben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige outfit. Ik heb dat boek hier ook liggen, ik denk dat mijn zoon ook wel blij zou zijn met zo'n leuk hemd. Hoog tijd dat ik er eens werk voor ga maken.
    En wat een leuke give away ook. Ik ding graag mee voor de editie met de candy jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: ik vind de pet ook zo leuk, en ik zag hiervan een mooie tutorial passeren bij Hilde@home

      Verwijderen
  50. Ik heb nog geen enkele LMV (echtintechtigwaar, ik ben geloof ik de enige op de hele wereld). Kies maar in welk potje ik ga. En dan kan ik hopelijk net zo'n knappe outfit maken als jij deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Helemaal geïnspireerd door blogland, ik zou graag het eerste nummer hebben. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super,ik ding mee voor het tweede nummer

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zo mooi! En zo snel dat je dat allemaal op elkaar laat volgen... Ik maak graag kans op een LMV, maakt niet uit welke...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. De mei juni editie heb ik nog niet ... Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mooie outfit!! De tweede LMV zou ik wel willen.... Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jaa Ik doe mee aan de give away! Beide edities heb ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Een zalige zomerse outfit! Ik zag hem al in het echt, maar zo met je zoon erin komt die toch nog veel beter tot zijn recht.
    De giveaway, is voor mij natuurlijk ook niet nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dat stofje is echt super! Wat een leuk hemd is dat geworden... En voor de give-away waag ik graag mijn kans voor die van lente 2014, want dat Candy-jurkje zou ik wel graag eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Woowie Jo, wat een prachtige short is dat! Voor de give away doe ik mee voor de editie met het hemd erin! In de hoop ooit een kwart zo goed te worden als jouw hemdskils!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een prachtige outfit! Wat ben jij daar toch goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Toffe combi! Waw! en voor mij graag de LMV met de candy dress erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Enorm schoon! Ik doe graag mee voor de 2015 editie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Prachtige spullen die jij maakt!
    De LMV heb ik al maar ik doe graag mee om ze te kunnen doorgeven aan een collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. ik doe graag mee voor de versie van 2015. die hebben we hier nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik doe graag mee voor de versie van 2015. die hebben we hier nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Een mooi hemdje in een prachtige stof. Ik ding graag mee voor het laatste nummer van de lmv.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe mee voor de editie Lente 2014; er staan daar al 2 mooie kleedjes op de cover die ik wel eens voor mezelf zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben fan van jouw hemdjes, altijd!
    De laatste editie heb ik nog niet, dus gooi mij maar in dat potteke! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Mooi ! Ik doe zeker graag mee met give away
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Mooi ! Ik doe zeker graag mee met give away
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hey! Wat een heerlijk blousje en een prachtig broekje! Ik ben nog niet zo bedreven en doe graag mee voor editie 3 mei-juni 2015. Elegant en simpel hempje voor de sewstudent en we love picknick!!!! Heel benieuwd waar ik mn zoontjes dan mee kan verrassen. Met een bloemetjeshemd aan de picknick! Groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe graag mee aan de give away! Ik heb geen van beide, dus ik waag mijn kans graag voor alle twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een zalige outfit, daar zal hij wel heel trots op zijn! Zo zomers ... Prachtig, Jo!
    Ik zou eigenlijk wel heel graag die twee LMV winnen (jumpsuit voor tienermeiden ...). Ik nam een abonnement, maar dat begint pas vanaf volgende editie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een origineel stofje koos je voor de korte broek, mooi! Ik doe graag mee voor een van beide, want ik heb ze beide nog niet, maar bij voorkeur de eerste (ik zie het candy-jurkje voor mijn dochter en de black dress voor mijzelf wel zitten)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh, dat stofje ligt hier ook te blinken voor bloesje voor m'n dochter (project 36 in m'n hoofd). Ik doe graag mee voor de LMV lente 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. oooooh lente 2014 graag, heb ik niet!!!
    leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Mooi resultaat met de double gauze voor de broek! Ik doe graag mee voor de editie 3 van mei-juni 2015, die heb ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Knap hemdje! En leuke zomerse stof! Ik waag graag mijn kans voor lente 2014. Die heb ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Mooi zomers resultaat!
    Ik doe graag mee met je give-away. Geen voorkeur voor een bepaalde editie, want heb voorlopig geen van beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Gave outfit, die nani iro stoffen lijken me zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Pfjieuw! Zo schoon! Ik ben al lang fan van het cactusstofje, maar zag er niet echt iets in dat bruikbaar was voor mijn bloedjes. Jij maakt er gewoon een hemd uit! En dat is kei knap zeg! Wauw! En die Cisse is ook al zo mooi! Echt mijn mond valt open!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een mooie outfit zo bij elkaar! Ik doe graag mee voor de nieuwste LMV.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe graag es mee voor het mei-juni exemplaartje. Die mannenshort zou wel eens in de smaak kunnen vallen hier. En dan ben ik weer een jaar verlost van wanneer-maakt-ge-eens-iets-voor-mij? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Weeral een topcreatie, echt mooi! En het stofje is volledig mijn smaak. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Jij maakt toch altijd mooie kledij ! Ik doe mee voor de laatste versie van LMV, niet voor mij, want die heb ik zelf al. Maar mijn naai-vriendin nog niet en dan kan ik haar daar heel erg blij mee maken :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Een perfect afgewerkt hemd, alsof het de eenvoudigste job van de wereld is. Knap hoor!

    Oh, en ik waag nog graag mijn kans voor de 2014 editie!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik waag mijn kans voor editie 3 van 2015. Die shorts zou ik graag eens willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik las "vertrouwd project" en dacht meteen "pet!", maar jouw collectie vertrouwdheden is natuurlijk veel groter dan dat ;) Ik ben helemaal fan van Cisse in ruitstof, die moet ik aan Ilias laten zien! (en ook van de Candy Dress, dus ik waag graag mijn kans!)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ja ik wil ... ik heb nog geen van beide edities!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. editie 3 van mei-juni 2015 heb ik nog niet, dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik heb geen van beide, dus ik doe ook graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe heel graag mee, want ik heb geen van beide edities, maar heb al zo veel lof gehoord over het tijdschrift dat ik heel graag een kans waag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Leuk, ik doe graag ook mee. Ik heb geen van beide edities, heb een beetje een voorkeur voor de 1e vanwege de Candy jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry lilasbs, maar deze give away liep tot 30 mei 2015.

      Verwijderen