5 juni 2015

In love with Lili

Er lag nog een ander tassenpatroon geknipt klaar uit dat prachtige tassenboek van Annelies.
Lili, ze staat zo mooi te pronken op de cover.


Na de Sofia ging ik er hier van uit dat de Lili-klus iets makkelijker te klaren zou zijn.  Ondertussen ben ik dat helemaal zeker !


Ik kocht bij Petite Couture een prachtige glinstercanvas (ondertussen uitverkocht) en combineerde met een rest donkerblauwe gabardine en twee geknipte stroken leder die ik ooit eens cadeau kreeg.


Ondertussen vergezelt ze me al meer dan een week elke dag heen en neer naar het werk. Zalig vind ik dat !  En ik kan jullie nu al verklappen dat het niet de laatste keer is dat ik deze tas ineen steek.



30 opmerkingen:

  1. Olala, schitterend gecombineerd! Werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe Lili, dit! Vooral dat sprankelende canvas is echt tof gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi, die had gerust ook op de cover gemogen! I ❤️ the sparkle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook verliefd op je tas, geweldig mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, eenvoud, maar toch a touch of glitter! I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh oh oh, zo stijlvol! Respect, misschien niet omdat het zo moeilijk is, maar ik vind tassen maken zo moeilijk om te juiste fournituren te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! En een super idee om glitter te gebruiken. Zo is het echt en zomerse glinsterende tas! Daar zal je inderdaad vel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een prachtig resultaat. Eenvoudig en o zo stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volledig mijn ding! Als je ze ooit beu bent...think of me :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige tas Jo. Ergens maar goed dat het stofje uitverkocht is, want ik ben verleid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zal wel zijn dat dat niet de laatste is die je maakt! Zo'n mooike!!!
    Ik hou wel van een beetje blingbling!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh zo mooi :) spijtig dat ik geen tassen-naaimadam ben al krijg ik goesting om het te worden als ik deze zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi! ik heb het boek ook ...schoon ...alleen dat ijzerwerk bevestigen dat zal nog wat zoeken worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werd hier dan ook uitbesteed aan de wederhelft ;-) Maar het maakt de tas wel echt af !

      Verwijderen
  14. en jip, ik ben gesmolten (en tis nog niet eens zo warm). zo een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen