18 juli 2015

Geel fan

Ja hoor, ik maakte al eens eerder een hemdje in deze Folding Boats van Soft Cactus.
De jongste zoon wou ook graag een nieuw hemdje met bootjes.  Maar de jongste zoon is ook diegene die eigenlijk amper hemdjes draagt.  Mijn gemakzuchtige ik overwon en dacht "een gingerbread, eenvoudig en niet veel werk ... als hij het dan weinig draagt, is dat niet zo erg."
Tot hij met al zijn wensen afkwam eenmaal ik een groter maatje getekend en geknipt had. Er moet wel een zakje op, met een geel randje.  En onderaan en aan de mouwen ook.  Maar vooraan niet.  En knoopsgaten in lichtgroen, maar gele knoopjes.
De fotoshoot was navenant.  Hij had er duidelijk zin in.










28 opmerkingen:

  1. hij weet duidelijk wat hij wil en wt hij mooi vindt!!!
    en hij kan het goed onder woorden brengen.. dat wordt nog wat!!! hahaha
    maar hij heeft gelijk , tis een prachtig shirt geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft er verstand van die jongste zoon 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie keuze van de zoon. Ideaal toch als je het maar gewoon te bestellen hebt! En voor gewillige fotomodellen doen bloggende mama's veel he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo grappig, een ventje dat weet wat hij wil! En gelijk heeft hij, ik maakte vorige week ook een hemdje met geel accenten :-)
    Ik denk dat het vaak uit de kast zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er ligt hier nog een Theo geknipt in dat stofje en ook ik koos voor gele accenten :-) Hij heeft smaak, die zoon! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zoon zo'n mening heeft, echt heel leuk geworden, gave broek ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap! Hij weet wat hij wil en het is heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, he learned from the best ;) Mooie keuze, mooi naaiwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij heeft smaak, het ideale zomerhemdje. Perfect voor deze dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken dat, kinders met een duidelijke wens. Nu hopen dat hij het hemd even enthousiast draagt als tijdens de fotoshoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola, hij weet wat hij wil! Gemakkelijk... Of ook niet:)
    Alleszins heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ♥ jongens met een gevoel voor mode! Heel geslaagd hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zoon kent de knepen van 't vak, me dunkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, en ik die dacht dat vooral meisjes veeleisend waren :-) Heel leuk geworden, dat hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof dat hij zo goed weet wat hij wil. Het heeft in ieder geval geleid tot een heel mooi hemdje. Blauw/groen combineert mooi met geel. Een topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Héél tof met dat geel accentje en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat hij zo goed weet aan te geven wat hij wilt. Het is een chique hemd geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die lijkt op zijn moeder, da's wel duidelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha, die laatste foto is super :) En knap tenueke zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk, kinders die weten wat ze willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie foto's en goed gekozen van die zoon van jou! ;) Hopelijk gaat hij het toch vaak willen aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cool. ❤️ Voor jongens die van kleur houden.

    BeantwoordenVerwijderen