13 juli 2015

Hittegolf

Het was al warm deze zomer.  Heel warm.  En het zal nog warm worden, is er ons beloofd.  Een zomers hemdje was hier dan ook meer dan welkom de afgelopen weken.


Ik gebruikte dit ultralichte katoentje van Froy en Dind van bij Liesellove dat ik eerder al eens gebruikte voor een ander.  Voor de wederhelft doorbrak ik het blauw met oranje.


Zelfs op de mouwen kwam een extraatje in oranje ... al was het misschien wat beter geweest als ik dit combineerde met een oranje randje ... maar daar was de wederhelft dan weer geen voorstander van, dus dan maar zonder.

 



18 opmerkingen:

  1. Heel mooie combinatie met het oranje erbij! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer knap gedaan van de hemdjeskoningin! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik blijf dat stofje prachtig vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zomers hemdje. Mooie details bij het mooie stofje. Bedankt voor jouw reactie op mijn "Mama fietste naar het werk" bericht. Ik probeer in de herfst en winter ook naar het werk te fietsen, enkel regen, ijzel en sneeuw houden me tegen. De koude trotseer ik wel. In de regen fietsen kan ik mij niet permitteren, ik moet nog respectabel voor de dag kunnen komen op mijn werk. Dat heb je als je met mensen werkt hé;
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hemd kan elke hittegolf aan. Mooi met dat oranje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij vindt voor elke gelegenheid een reden om een hemd te maken :) Heel tof, weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil zoooo graag eens bij jou hemden-naailes volgen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een schoon en prachtig afgewerkt hemd! Wordt het niet eens tijd je naam te veranderen in Jo Chemise ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurencombi! Die katoentjes van F&D zijn daar inderdaad ideaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen