29 juli 2015

Pyjamabroek ... of toch maar niet.

Ik bracht van dat prachtige feest nog meer moois mee.  Wandelende takken in prachtige kleuren.  Stevige popeline die aanvoelde als kraakverse hotellakens.  En op de terugweg naar huis wist ik dat ik wel in zo'n pyjamabroek zou willen slapen.



Thuis deed ik mijn plannen uit de doeken en legde de stof opzij.
De wederhelft keek echter bedenkelijk, hield de stof voor zijn bovenlijf en vroeg met een schuin hoofd of dit geen mooi hemdje zou kunnen worden ?  Tja ... 


Het hemd was net klaar vooraleer we een weekje op vakantie vertrokken.  Wie goed keek, zag het misschien al even.


Enne ... de testversie de van Stone Short werd ondertussen ook goedgekeurd.





23 opmerkingen:

  1. Lap, daar gaat uw pyama. Het zou anders wel grappig zijn, een assorti pyamabroek dan pas je bij zijn hemdje ;)
    Wel tof gedaan met die siersteken. Ik wil die ook altijd gebruiken maar vind dat niet altijd evident bij jongensgerief. Laat staan bij mannen gerief.
    Grappig hoe onze mannen ook zicht krijgen op stofjes. Het is de mijne die over hetzelfde stofje zei, misschien moet je die gebruiken voor dat kleedje. En hij had gelijk, ook perfect kleedjes materiaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai ja, hij zou hier enkele jaren geleden absoluut niets in gezien hebben ;-)

      Verwijderen
  2. euhm hoe kan ik hier nog origineel reageren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon! *zeg ik nog steeds jaloers op mannen die printjes willen dragen*. En alweer zo'n gevoel vr leuke details met die siersteek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon! *zeg ik nog steeds jaloers op mannen die printjes willen dragen*. En alweer zo'n gevoel vr leuke details met die siersteek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt, ge zijt ne krak! alweer zo schoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sjiek! Kon ik mijn ventje maar overtuigen om ook eens iets te dragen dat ik voor hem maak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awel ik zag het verschijnen op instagram en dacht uh dat zag ik toch al nekeer?? Schoon wederom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Je ventje volledig gekleed door jouw hand, zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alé jong, zo de max als mannenhemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De man heeft het terecht de stog gekozen voor een hemd. Dat zien andere mensen ook hé. Anders is het enkel voor in bed.hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En alweer zo'n knap overhemd! Dat wil ik toch ook eens proberen. Ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan een schuin hoofd met vragende blik, daar kan niemand aan weerstaan, en gelijk had hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig !! En die zigzag stiksel geven het nog wat extra...
    Ik koet eens in de leer komen om de mdh hier ook van zelfgemaakte kleren te kunnen voorzien. Het stof ligt al anderhalf jaar klaar, maar de moed ontbreekt me...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik schrijf over een mislukt broekje en iedereen raadt mij aan om er een pyjamabroek van te maken. Dan lees ik de titel van jouw bericht en denk: 'Ha, een lotgenoot!' Niet dus. Mooi hemd voor die man jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De wederhelft durft... maar hij had gelijk. Al denk ik dat gij van alles een schoon hemd kunt maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh super! Ik heb hier een ultra grote wederhelft rondlopen, die niet gemakkelijk mooie hemden in zijn maat vindt. Mss moet ik me er toch ook eens aanzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen pyjama broek, wel een heel geslaagd kraakvers hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf die man van jou, die van mij wil nog niet aan door mij gemaakte zaken, laat staan dat er er om vraagt! Maar je maakt dan ook schitterende dingen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ow, erg mooi! Ik ben helemaal fan van de mooie sierstiksels.

    BeantwoordenVerwijderen