8 september 2015

Aberdeen

Toen het team van Willow & Co hun nieuwe SS2015 patronen aankondigde, was ik meteen weg van hun "Aberdeen Jacket".  Het was nog even wachten op de lancering van het patroon tot eind mei, maar ik wist toen al dat ik dit vestje met die mooie kraag voor mezelf wou voorzien tegen de zomer.



Uiteindelijk was het al bijna eind juli toen de jas af geraakte.  En uiteindelijk werd de jas ook niet veel boven gehaald tijdens de warme zomer van 2015, met uitzondering van die dagen dat de zomer af en toe eens iets frisser was 's morgens vroeg richting het werk. 


Voor de buitenstof gebruikte ik een steviger chambray van bij Petite Couture.  Als voering voorzag ik een tricot van Strass van bij Mon Depot.  Op die manier hoop ik mijn jas nog even verder te kunnen dragen in het najaar.
Oh ja, dat bloesje maakte ik eens vorig schooljaar.  Het Atelier Brunette stofje kocht ik bij Mondays Milk.


22 opmerkingen:

  1. Staat je heel mooi, ik naai veel te weinig voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dubbele voltreffer, het blauwe staat je heel goed en ook je lange haren sieren je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schoontje! Daar zal je deze dagen veel geniet van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtstuk: heel mooi kleur en originele snit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jo, die naaisels worden hier steeds gesofisticeerder en perfecter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent echt wel naai-begaafd! Prachtige jas, zowel qua model als stof en ze staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Jo weer zo'n knap stuk om aan je collectie toe te voegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, zowel op foto als in het echt! Nog steeds fan van de kraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooie jas in een mooie kleur. Het staat je heel goed. Dat bloesje is trouwens ook een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen