26 december 2015

Een Lua voor Bas

Niet zijn eerste, want hij kreeg er nog al.  Eentje haalde de blog.  Mijn schoonzusje is grote fan van de Lua slaapzak van StraightGrain !


Deze keer nam ik de grootste maat en verlengde nog een twintigtal cm.  Zo is er duidelijk nog meegroeipotentieel voor die kleine Bas.


Schattig toch, die kleine konijntjes uit de nieuwste collectie van Soft Cactus ?  Pieke Wieke bezorgde mij de stof razendsnel samen met wat perfect passende paspel.  Dus verwerkte ik die zoals mevrouw Soft Cactus ons zo mooi demonstreerde.


En zo kon hij op kerstavond meteen een mooie nacht tegemoet ...




16 opmerkingen:

  1. Oh, ik vind die konijntjes echt perfect voor babygerief! Zo schoon! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die konijntjes, zeg ik telkens weer. Een heel toffe slaapzak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh ik hou zo van dit patroon.... alleen daarvoor zou ik nog kleintjes willen :-) Super mooie versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik bestelde deze schattige konijntjes ook al. Echt mooi verwerkt, de kleur van de paspel is er super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooi exemplaar, die konijntjes zijn te schattig! wat zal hij lekker slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoonzus is met haar gat in de boter gevallen, als je het mij vraagt! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Jo, wat is dit prachtig! Die paspel is gewoon briljant! Ik ben er helemaal weg van <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo schattig! Die konijntjes zijn de max. En extra groeiruimte in een slaapzak is altijd een goed idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen