6 januari 2016

Lila dress & jumpsuit - boys version

Even geleden deed Sylvia van Lily en Woody een oproep.  Er werden testers gezocht voor het populairste jurkje op haar blog, maar ik kon mij op dat moment geen meisje voor de geest halen die in een 'babyjurkje' zou passen.  In de weken die erop volgden zag ik op instagram precies wel jongenslijfjes passeren gehuld in een variatie op diezelfde Lila.  Dus toen Sylvia me een goeie tweetal weken geleden vroeg of ik niet wou deelnemen aan de Lila dress & jumpsuit blogtoer, vroeg ik nog even snel na of dit patroontje ook geschikt was voor jongens (ons neefje van 11 maanden zag ik al helemaal voor me in zijn Lila jumpsuit) en zei toen meteen 'ja' !


Sylvia ging samen met Marte van Compagnie M in zee en samen onthulden ze de afgelopen weken heel wat variaties op het Lila basisjurkje.




Eén van die Lila basisversies is een baggy jumpsuit.  Ook uiterst geschikt voor jongens !  
Een dikke   h o e r a   hiervoor !


Ondertussen hadden al heel wat testers er een optimaal patroon van gemaakt.  Ik wou graag een printje combineren met een effen tricot, maar vond het jammer om een print in de middenvoornaad te moeten doorknippen.  Dus koos ik voor een print in het bovenstukje in combinatie met een effen broekgedeelte.  Het printje is er eentje van Mon Depot uit de Emma en Mona collectie, gecombineerd met een kobaltblauwe zomersweater uit mijn voorraad.



Eigenlijk had ik het wel leuk gevonden om een borstpaspelzakje toe te voegen, maar aangezien ons neefje niet naast de deur woont en er ook nog op tijd foto's dienden gemaakt te worden (van een wel erg beweeglijk ventje) om deze blogspost te spijzen, ontbrak de tijd mij deze keer.  Maar kijk, ik houd u niet tegen hoor !


Het patroontje is vanaf nu te koop bij Compagnie M én met de kortingscode LILA10 krijg je nog t.e.m. zondag 10% korting, zowel op het PDF als op het papieren patroon.
Kijk ook zeker eens op de blog bij Lily & Woody of Compagnie M, want nog gans de week loopt een give away.








25 opmerkingen:

  1. Heel geslaagde combinatie van stofjes! Echt een grote meneer, zoals hij daar in zijn stoeltje zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Een schoner fotomodel kan een mens zich nauwelijks wensen, toch.
    Mooi pakje. Je zou voor minder zo stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jo, super cute, en ik kijk al uit naar dat borstpaspelzakje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moppie! Het staat hem zo goed, dat blauw. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik de schoonste die ik al zag uit het gamma ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke versie!! Schattig baasje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, heel geslaagde combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect pakje lijkt me voor deze deugniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Ik ben helemaal fan van de stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n schattig manneke! Ik heb hier juist hetzelfde lapje liggen, wilde er eventueel heel misschien mijn grootste manneke mee 'opfleuren' ha, ha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Welke maat hen je genomen? Ik heb hier een (klein) bijna 11 maandertje rondlopen, hij draagt nu 68, max 74...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kei mooi!! Haha, wij hebben datzelfde groen zeteltje voor onze jongste zoon :))).

    BeantwoordenVerwijderen