23 januari 2016

Oversized

Hij heeft truien genoeg.  Alleen laat hij er een aantal strategisch in zijn kast liggen de laatste tijd.  Zijn keuze gaat steeds opnieuw uit naar die exemplaren die in mijn ogen echt nog veel te groot zijn voor hem.  Tegelijk herhaalt hij meermaals dat hij zijn losse truien het leukst vindt om dragen.  Tijd dus om nog eens in mijn stoffenkast te kijken.




Ik tekende deze raglantrui zelf op basis van meerdere patronen.  De volgende keer mag de halsuitsnijding wel een pak minder diep.  



Ik stikte ook nog een leather sweater ineen.  Deze keer een maat groter dan hier.


Beide stoffen komen uit de Emma en Mona collectie van Mon Depot.





20 opmerkingen:

  1. Tja, als oversized ervoor zorgt dat zoonlief de truien wil dragen, go for it! En lekker lang plezier van die mooie naaisels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar is de tijd dat moeders het voor het zeggen hadden :-) Ik geniet er nog van zolang het kan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moh... ik hou mijn hart al vast tegen dat die van mij een eigen wil krijgt... maar als zoonlief straalt ... that's the problem! Ik vind ze toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De truien zijn in ieder geval mooi. Als hij er zich lekker in voelt dan is dat prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu ben jij in zijn ogen de coole mama (y)!
    Toch schitterend als ze al goed weten wat ze willen! (hier is het net omgekeerd, hoe strakker hoe beter ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof :) En oversized zit gewoon heerlijk comfortabel, dus ik begrijp hem wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dat niet de mode... oversized?
    Ik vind ze heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij zal er tenminste niet te snel uitgroeien zo! Mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amaai, zo'n mooi stofke!!! ik vind het geheel perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is er duidelijk meer mee bezig dan hij wil laten uitschijnen. De looks worden toch wel overwogen hé, eens ze naar de grote school gaan. Leuk dat hij zijn weg aan het zoeken is. Hoewel mijn voorkeur ook naar smallere versies gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja moeder, oversized is intussen wel weer wat in hè. Ge kunt hem geen ongelijk geven, vooral die laatste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja moeder, oversized is intussen wel weer wat in hè. Ge kunt hem geen ongelijk geven, vooral die laatste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier zie, de coole boy! Ik ben meer voor aansluitend, maar als dat niet is wat de zonen willen dan moeten de moeders zich aanpassen hé. Heel tof, deze twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar, hier ook zo eentje ... als het maar lekker zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen