16 februari 2016

Bilbao

Afgelopen zomer kocht ik samen met de wol voor deze trui ook meteen wol voor de Ankara trui bij Julija's shop.  Maar gaandeweg bedacht ik dat een cardigan misschien net iets vaker van pas zou komen ... dus koos ik uiteindelijk voor de Bilbao cardigan uit Jules & Julie voor groot en klein.



Twee garens van Filature du valgaudemar werden gecombineerd : Cusco en Ankara.
Ik breide wel de voorpanden volledig door tot aan de hals en rondde zo de hals niet af.


En weet je wat ik zo zalig vind aan deze cardigan ... die donzige gloed, ook al hangt dan achteraf alles vol met die angora haartjes.








35 opmerkingen:

  1. Schoon jong ! Schoon fotoreportage ook trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Ik ben ook nog eens aan het breien gegaan. Benieuwd of het mij zal lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Jo! En super mooie foto's! Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de bilbao, ik hoop dat die van mij zo mooi zal worden als die van jou, ik moet hem nog in elkaar naaien en dan kan ik passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, zo een mooie betoverende kleur precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awel, ik zou je met alle plezier willen knuffelen als je dat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en stiekem jaloers want ik brei hem ook maar hij raakt hier gewoon niet afgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOH die is echt schoon!! En prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, deze ben ik ook aan het breien! 't Is te zeggen, ik heb al 10 cm. Gelukkig koos ik een zomerkleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is zooooo mooi! De kleur staat je prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een knuffeltrui! En dat frisse kleurtje doet echt al denken aan de lente. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is echt een super vest! Mooie kleur, gezellige draad, mooi gebreid. Daar ga je zeker veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, dat ziet er echt zaaaaaaalig uit en wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar dat ziet er zo een zaaaaaalige trui uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De twee draden geven een mooi kleurenpatroon en wonderlijke structuur aan het vest. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi!! Supermooie wol en dan zo'n leuk model! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me zoooo leuk om te dragen. En die kleur... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh die ziet er zooo zacht uit! Heel schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. love it!!! Jo, je bent echt mijn lichtende voorbeeld! Productieve jong gij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O Jo, een pracht van een donsje! ** in mn ogen, en <3 <3 ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat een mooie kleur! Ik krijg alleen al kriebels in mijn neus als ik er naar kijk. Ik vind het prachtig om op een foto te zien, maar dragen niet.

    BeantwoordenVerwijderen