19 juni 2016

Hoe verliefd kan men zijn op een broek ?



En dan heb ik het eigenlijk voornamelijk over die accentstiksels.  Ik kan daar dus echt verliefd op worden.  


De oudste zoon is duidelijk aan het groeien.  Iets wat hier met veel enthousiasme onthaald wordt ... ook al blijft hij voorlopig nog klein voor zijn leeftijd.  Hij gaf wel al zijn hemden door aan zijn jongere broer en bestelde er een reeks nieuwe bij zijn moeder. 



Ik maakte hem nog eens eenzelfde hemd in combinatie met een Cyriel short uit La Maison Victor mei/jun 2016.  De short kreeg wel enkele grondige wijzigingen : een gulp met rits, zakken afgewerkt zoals bij zijn vader, veel grotere zakken (smartphone, portefeuille, sleutels ... hoe groter die zakken, hoe liever) en een aantal cm verlengd.



Patroon hemd : Bill hemd uit La Maison Victor sept/okt 2015
Patroon broek  : Cyriel short uit La Maison Victor mei/jun 2016

23 opmerkingen:

  1. Verliefd op accentstiksels heb ik nog niet gehad :-) maar bij het zien van je eerste foto begrijp ik wel waarom! Echt perfectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volkomen mee eens! Het zou ook gewoon stofmishandeling geweest zijn zonder dat accentstiksel. Geweldig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n mooi accent!!!!
    heel leuk en ideaal voor deze tiener.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was niet zo'n Cyriel-fan, maar nu het origineel bijna niet meer te herkennen is vind ik het een top-broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera voor het groeien.
    En ik begrijp je helemaal! Prachtige broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Perfectie, die accentstiksels. Dus alle begrip voor het verliefd-zijn op een broek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou accentstiksels al wel eens durven laten, alleen bij jongensgerief leef ik me dan weer extra uit! Het ene compenseert het andere, zeker!
    Olé voor een groeispurtje, dan komen er alleen maar meer mooie spulletjes hier voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap! Super mooi met accentstiksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woow! top zeg! En hoera voor groeiende zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel heel mooi, terecht dat je er zo verliefd op bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wauw die stiksels! Perfectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De broek was me niet eens bijgebleven toen ik het tijdschrift bekeek en nu heb ik instant goesting om eraan te beginnen :). Ik vind de broek prachtig Jo, met stiksels erbij en al!
    ♥ voor groeiende zonen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat ook keischoon, zo'n accentstiksels! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt schone stiksels.. enkel weggelegd voor een perfectionist als u!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die stiksels maken het helemaal af! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gecombineerd ! En knap gemaakt ! Je mag gerust verliefd zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, prachtig afgewerkt!! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die sierstiksels zijn dan ook zalig! Die kleine details doen het hem, ik moet daar dringend meer aandacht aan besteden! Deze short is gewoon perfect.

    BeantwoordenVerwijderen