4 september 2016

Het perfecte excuus

Stiekem hoopte ik er al een beetje op dat er nog eens een sweaterpatroon voor de zonen in de laatste nieuwe La Maison Victor zou verschijnen. Mijn wensen werden waarheid en zo kon ik aan de slag met mijn laatste aankoop van bij Georgette, de prachtige India Ink Marl


Losse eenvoudige sweaters met een zekere cool worden hier tegenwoordig het meest gedragen.  Dus alleen maar lof voor die nieuwe Mitch sweater.  Ik weet nu al dat dat patroon nog zal boven gehaald worden.


Deze Mitch sweater scoort dubbel hard bij de zonen (én bij mij) door de looks aan de buitenzijde (precies een fijngebreide stof) in combinatie met zijn überzachte binnenzijde, ik zou het het best kunnen vergelijken met een langharige zachte fleece.  De beschrijving van deze grijsblauwe sweaterstof liegt er echt niet om !
Was ik even blij dat er nog een restje over was ... net genoeg om er nog een Aster trui uit te krijgen voor mezelf.  En blijkbaar was het krijgen van een nieuwe coole sweater genoeg om mijn tienerzonen om te kopen om nog eens met hun moeder samen met de foto te willen ;-)


Beide zonen hebben voorlopig nog altijd één maat verschil in hun kledij, maar toch doorstikte ik het v-tje voor beiden in een andere kleur (licht- en donkergrijs) ... kwestie van ze net iets makkelijker uit elkaar te kunnen houden.








38 opmerkingen:

  1. Ja ik was ook kontent met dat patroon!! Schoon truien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw Jo, mooi!
    ♥ voor die foto van jullie drie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto's zijn zo mooi! Alle 3 superrelax en blijkbaar heel tevreden. Deze zullen veel gedragen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja, ook al was ik deze week nog druk bezig met de Leathersweater, ik kijk er al naar uit om aan de slag te gaan met de Mitch, al was het maar voor het driehoekske!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan zien dat iedereen content is. Die foto's van jullie drietjes zijn wel heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel hartjes voor die foto van jullie drie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Fijn dat je dan nog eens met de tieners op de foto mag. Koester die momenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij met je jongens... een zalig trio!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw! Mooi Jo! die aster ligt hier al getekend maar nog niet verder geraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn prachtig! Alle drie assorti, hoe leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi die matching truien. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie truien en prachtige foto's! Heel erg mooi! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een sweaters die ook hier in mijn grijze hersenmassa werd opgeslagen. Jouw zonen staan er prachtig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stijlvolle sweaters en prachtige foto met jullie drietjes! Ik maakte dit weekend ook een Mitch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh, mooie foto's Jo :)
    (en mooie truien ook hoor, maar de foto's zijn echt super :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, prachtige sweaters. En wat een mooie foto van jullie drietjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh mooie foto's! Mooie sweaters! Kieschoon volk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, ik bladerde op dezelfde manier de nieuwe LVM door, hopend op een alternatief voor de Leather Sweater. On top of my list now! En wat een P L A A T J E S, die foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi zo met z'n drietjes! De trui staat hier ook nog op het programma voor de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had hem ook al gespot, die sweater! Prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. supermooie truien Jo! en leuke foto's van jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kei leuk! Thrinning, zalig! Je ziet dat ze het best nog wel leuk vinden samen op de foto, al geven ze dat misschien niet zo snel toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastisch! Een wat een foto om te koesteren met jullie drie!

    BeantwoordenVerwijderen