10 september 2016

Hoppe goes Antarctic

Het is ondertussen al even geleden dat Fabienne van 128 testers vroeg voor een jumpsuit.  Maar op 1 januari 2016 kreeg het gezin op 128 wel een heel speciaal nieuwjaarsgeschenkje waardoor het testen even 'on hold' werd gezet.  Maar kijk, enkele maanden later mocht Fabienne opnieuw groot nieuws aankondigen.  Deze keer van de jumpsuit die ze samen met StraightGrain verder uitwerkte en de heerlijke naam Hoppe kreeg.



Ook al testte ik uiteindelijk niet mee, ik had nog altijd evenveel zin om zo'n jumpsuit met typerende plooi vooraan te naaien voor ons nichtje.
Toen ze hier enkele dagjes op vakantie kwam, koos ze zelf de tricot met pinguins uit mijn voorraad.  Gelukkig is deze meid van vier nog niet zo kieskeurig en was ze helemaal tevreden met alle beslissingen die ik in haar plaats nam toen ik aan de slag ging met het patroon.
Ik ging uiteindelijk voor een smalle 5 jaar, met plooi vooraan, zijzakken en schouderbandjes ... en zij ging uiteindelijk voor heel veel foto's waaruit ik er enkele selecteerde.




En lenig als ze is, bewees ze meteen ook even dat deze Hoppe jumpsuit perfect speelproof is !







21 opmerkingen:

  1. Dat snoetje toont als de beste aan dat je er boink op zat, met deze Hoppe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartjes voor die foto's, die Hoppe, voor jou en het nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En het "jumpen" van de jumpsuit past helemaal bij het nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koddig :-) De Hoppe staat hier ook op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig! Wat een prachtige Hoppe en knap nichtje. Thanks Jo! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, ik maakte ooit een slaapzakje in deze stof. Zeer geslaagde hoppe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo mooi! En als ik dit modelletje zie (liefst in twee stofjes en met plooi), dan ben ik altijd een tikkeltje jaloers dat ik hier geen 'klein gerief' meer rondlopen heb ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Antarctic.. en toch ideaal voor zomerse dagen zoals nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh Joke, en nu pas besef ik dat ik een 'c' vergeten ben in de titel, heb het maar meteen aangepast ;-)

      Verwijderen
  9. Supermooie jumpsuit en prachtige fotootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n mooie jumpsuit, Jo! Dat stofje met de pinguins heeft al zo vaak in mijn mandje gelegen... En je nichtje is om op te eten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's en een mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een content kind in die coole Hoppe!

    BeantwoordenVerwijderen