10 december 2016

Afgewerkt

Dienstmededeling.  Wegens verbouwingen werd de naaimachine verhuisd naar koudere oorden ten huize JoChapeau. 



Eigenlijk breide ik deze trui al afgelopen zomer.  Maar tegenwoordig nestel ik me liever in de zetel, waar het lekker warm is in huis.  Ideaal dus om eindelijk eens die verschillende panden aan elkaar te naaien. 



Ik gebruikte merinowol uit mijn voorraad en deed eigenlijk zomaar iets.  De mouwen van deze trui zijn dan ook veel te wijd en veel te lang, maar de warmte van de trui kan hem wel heel erg bekoren ... een ideale studeertrui nu hij in zijn examenperiode zit.





11 opmerkingen:

  1. Haha, zalig! Een studeertrui, die MOET ruim zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien ook wat op de groei? Hou zeker nog wat van die rode wol bij voor het geval je moet gaan verlengen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te groot, dat wel, maar zo gezellig warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige trui. .. eentje om in te wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh waauw hij is wel erg mooi. Kan dan nog wat examenperiodes mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oversized is hip, Jo! En hij heeft nog wat groeimarge voor de komende studiejaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ik breide ook een te grote trui voor mijn dochter maar zalig dat ze dat vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot, warm en lekker knus! Meer moet dat niet zijn tijdens de examens ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er nog behoorlijk goed uit om 'zo maar iets' te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n buggy trui is ideaal gerief om mee rond te hangen, en ziet er perfect uit om 'zomaar iets te doen', denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen