23 december 2016

Lotte Martens winterblogtour 2016

Dat   'Lotte Martens - textile with a concept'   in het verleden al heel wat schitterende stoffen in hun collectie hadden, wist ik al.
Maar wist u al dat er momenteel ook handige DIY-pakketten ter beschikking zijn ?



Ik mocht voor jullie één van deze DIY-pakketten uittesten en ging aan de slag met het
  




Met dit ZIP IT DIY-pakket maak je in een handomdraai een glinsterend ritstasje, voor jezelf of voor iemand die je dierbaar is. Het pakket bevat vilt voor een ritstasje (keuze uit 3 groottes), een rits, een patroon en de bijhorende instructies.  



Maar als je iets spaarzamer bent - ik reken mij tot de spaarzame stoffenverbruiksters - krijg je zelfs makkelijk twee ritstasjes uit het beschikbare vilt !  Ik gebruikte de bling-bling-rits die meegeleverd werd in het DIY-pakket en nam er nog een eenvoudige rits bij uit mijn voorraad, samen met wat koperkleurige paspel om het geheel nog iets meer op te smukken. 
De ene keer koos ik voor de grotere driehoekjes, de andere keer voor de kleinere variant.  Maar niets houdt u tegen om te combineren natuurlijk, of de restjes op een andere creatieve wijze te verwerken.


Dus bent u ook nog snel op zoek naar zo'n last minute cadeautje voor onder de kerstboom ?  Rep je dan snel naar één van de verkooppunten van deze DIY-pakketten.
Ik garandeer u dat ook u binnen het half uur zo'n schitterend ritstasje tevoorschijn kunt toveren !


Ik ga mij nu alvast klaarmaken om mijn gastvrouw op kerstavond te verrassen met één van deze prachtige ritstasjes !




10 opmerkingen: