10 januari 2017

Lotte Martens winterblogtour 2016 - het vervolg

... want naast het DIY pakket waarmee ik die mooie ritstasjes mocht creëren - ik bewonder er nog elke dag eentje van in mijn handtas - kreeg ik nog een extraatje toegestuurd van Lotte Martens.


Dat extraatje was prachtige mintgroene boordstof met gouden glitteraccenten.  De boordstof werd hier verschillende keren vastgenomen, bewonderd en naast verschillende stoffen uit mijn voorraad gehouden op zoek naar een ideale match.  Uiteindelijk won een restje van deze grijze sweaterstof.
Deze boordstof is een voorsmaakje van de lentecollectie die eraan komt bij Lotte Martens.  Ik kan jullie zelfs nu al verklappen dat dit er slechts eentje is uit de verschillende boordstoffen die in de collectie zullen komen.



Ik wou het maximale uit dit lapje boordstof halen en geen enkele millimeter verloren laten gaan en koos daarom voor de Leonora sweater uit de La Maison Victor van sept-okt 2015.



Ons nichtje was alleszins heel tevreden met dit extra beetje glitter in haar pakje onder de kerstboom en danste gewoon van contentement het nieuwe jaar in !








22 opmerkingen:

  1. Letterlijk en figuurlijk Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doet mij denken aan de grijze truien die ik maakte met de LotteMartens/LeChaperon-boordstof! Niets zo perfect bij fancy boordjes als een grijze trui :) En wat een mooi meisje, wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zelfs nog eens speciaal naar jouw blogbericht van toen gaan kijken, omdat ik zelfs even dacht dat het dezelfde boordstof was ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk! En tof detail die splitjes aan de trui onderaan!
    Ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, zo geweldig mooi! en wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo leuke vrolijke foto's! Ik zou hier ook content zijn met zo'n trui! Niet te schreeuwerig, maar toch met een specialleke! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukleukleuk! Pracht van een sweater en zalige foto's x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooooi!! Leuke boordstof, jeuj! Dat missen we nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig schoon...
    Ik 'bevoelde' de pakjes boorstof al enkele keren in de Veritas maar kon tot nu toe steeds de verleiding weerstaan. Misschien zou ik beter overstag gaan, want ik ben er helemaal fan van, van deze prachtige trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allee, hoe schattig is dat kind? Ik weet dat het hier over die zalige sweater gaat, maar zij gaat toch met alle aandacht lopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeerlijk truitje met die prachtige boordstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, hoe cute is die kleine meid zeg! Ik heb ook boordstof gekregen, dringend eens verwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh misschien een goed idee om ook eens op zoek te gaan naar dat boordstofje met glitter want ik heb nog grijze stof liggen �� wie weet kom ik zo uit mijn naaidipje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waauw, de boordstof komt in deze combi prachtig tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen